• Kan je het sarcasme horen?
    5 Augustus postte ik dit topic.
    Ik was zo blij en deze vakantie is dus helemaal naar de bagger gegaan.
    De eerste 2,5 dagen gingen goed.
    Tot op de derde dag de avond aan brak.
    De hele dag hebben we het leuk gehad, we zijn naar parc Guell geweest en dat was echt geweldig, ondanks mijn zere voeten.
    en 's avonds gaan we op een terrasje zitten in de haven en ik vraag mijn moeder of ze wilt opstaan zodat ik achter haar langs kon naar de wc.
    Dus zij stond op en ik naar de wc, - ja heel boeiend -
    Kom ik terug van de wc, zie ik opeens mijn ouders staan..
    Dus ik dacht echt van Uhh oké? Dus ik vraag wat er is..
    Ja hoor, is mijn moeders tas gestolen..
    en raad maar wat er allemaal in zat. (2 Camera's, 2 mobielen(waarvan 1 een week oud(mijne) en de ander 3 maanden oud (mijn moeders)), 2 Ipod Touch's, 2 E-reader lichtjes.)
    Dus wij gelijk vrienden op bellen en die vriend van ons heeft dus onze mobielen laten blokkeren en mijn vader heeft gelijk de verzekering en zijn werk gebeld, zodat hun onze ING-pasjes konden blokkeren.
    Nja oké, spullen zijn vervangbaar..
    Toen was het zaterdag ochtend..
    We hadden een kluisje gehuurd in het hotel, waar we onze ID's, reis papieren en E-readers en Creditcard in hadden gedaan. Dus mijn vader dacht die ochtend nog even controleren of daar wel alles in zit..
    En wat bleek.. Mijn moeders ID bleek dus in de tas te zitten.
    De dag daarna zouden we het cruise schip op gaan, maar zoals je al kan bedenken, mochten we daar niet op --'
    We mochten absoluut niet zonder ID de boot meer op.
    Mijn vader dus allemaal mensen bellen van de verzekering, gaan ze moeilijk doen over dat dit geen reden was om te annuleren..?
    Het hotel moesten we de dag daarna om 12 uur uit zijn en konden geen ander verblijf meer regelen dus we konden niks anders meer dan naar huis gaan.
    Gaan ze lopen zeiken dat dit geen reden dus is voor te annuleren en we met de freaking trein achter de boot maar moeten gaan. NAAR FREAKING TUNESIË.
    Zijn ze niet helemaal goed in hun paasei ofzo?
    Nja Reisbureau had dus voor ons geregeld dat we een vliegticket kregen om de volgende avond terug te vliegen..

    En nu zijn we weer een aantal daagjes terug in Nederland.
    en oh ik ben echt blij, of nja blij.. we krijgen dus wel de spullen terug van de verzekering en de excursies en drankpakket die we hadden gedaan bij de cruise.
    Maar nu is het dus afwachten of we de cruise terug krijgen.. Ik hoop het zo.
    nja sorry voor mijn gezeur ik moest dit even kwijt..

    Hebben jullie allen wel een leuke vakantie gehad?


    Ivar Oosterloo.

    Wow, da's echt een hoop pech in een vakantie. Jeetje, dat is echt balen voor je. Ik hoop echt dat het goed komt met de verzekering.


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    Nee echt? Dat is echt heel heel klote :c Kennen die mensen dan geen schaamte om te stelen? O_O

    Naja, mijn vakantie is wel leuk enzo maar die details bespaar ik je.


    Life is full of fake people

    Feline schreef:
    Wow, da's echt een hoop pech in een vakantie. Jeetje, dat is echt balen voor je. Ik hoop echt dat het goed komt met de verzekering.


    Tell me about it, stud.