• Vlinders. Vlinders. Overal vlinders. *-*
    Eh ... Ja, dit kan wellicht geclassificeerd worden als zeiktopic.
    Ik heb een probleem. Een mega probleem. Een probleem wat ik hélemaal niet wil! ... Ik ben volgens mij zwaar verliefd aan het worden. (no_chears)
    En dan heb ik het niet over mijn verloofde, maar de beste vriend van een goede vriendin/oud schoolgenootje van mij. Ik krijg er knikkende knieën van, word helemaal vrolijk en hij spookt sinds de paar dagen dat ik hem nu gezien heb als zij langskwam best veel in mijn hoofd.
    Oh my ... Ik weet echt niet wat ik moet doehoennnnn! Hij is zó leuk ... En pontificaal zei mijn vader daarstraks ook dat hij het wel een leuke jongen vind. Fuuuuuu- pa! Waarom zeg je dat nou weer?! Dat kan mijn maag echt niet hebben op dit moment. (no_chears)
    Ik schaam me rot voor mijn eigen gevoelens nu, terwijl ik er niet eens wat aan kan doen. ):

    Enfin, dit is hem. We zaten net met zijn drieën op het dakterras boven en Jeroen (zo heet hij dus) speelde op de gitaar van Amanda, waarbij Amanda ging zingen.

    Somebody ... Please shoot me. I really don't know what the fuck to do with myself atm. Ik tril er helemaal door. ;-;

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 18:20 ]


    Til hug og blod.

    Het geluid is trouwens heel zacht, maar ik weet niet hoe ik dat nu normaal krijg. Stomme telefoon.


    Til hug og blod.

    Wait... This is bad. Je hebt een verloofde? Maar begint iemand anders leuk te vinden?
    Oh jee. (krul)

    En eh, ik weet niet zo goed wat je daar tegen moet doen (":


    Chaos is a ladder.

    ehh ben je verloofd??
    en eigenlijk verliefd op een ander
    i don't get it...


    •*• Lululu •*•

    Ja, dat is dus de grote ellende. Ik wil en kan het me niet veroorloven om verliefd te worden. Zeker aangezien dat in 4,5 jaar tijd me nog niet zo overkomen is.


    Til hug og blod.

    Ow, dat is inderdaad een groot probleem. Iemand heeft een keer gezegd: 'Wanneer je verliefd bent op twee mensen, kies dan voor de laatste waar je verliefd op bent geworden. Als je echt van de eerste hield, was je namelijk niet verliefd geworden op de tweede.'
    Toen vond ik dat echt helemaal waar, alleen jij bent dus al verloofd met de eerste...


    Happy Birthday my Potter!

    Ben je nog wel verliefd op je verloofde?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Rider schreef:
    Ow, dat is inderdaad een groot probleem. Iemand heeft een keer gezegd: 'Wanneer je verliefd bent op twee mensen, kies dan voor de laatste waar je verliefd op bent geworden. Als je echt van de eerste hield, was je namelijk niet verliefd geworden op de tweede.'
    Toen vond ik dat echt helemaal waar, alleen jij bent dus al verloofd met de eerste...

    Die uitspraak is van Johnny Depp, voor de geïnteresseerde. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Bloodlust schreef:
    Ja, dat is dus de grote ellende. Ik wil en kan het me niet veroorloven om verliefd te worden. Zeker aangezien dat in 4,5 jaar tijd me nog niet zo overkomen is.

    Ben je nog verlief op hem??
    Ik zou eerst erachter komen of je echt wat voor die jeroen voelt.....


    •*• Lululu •*•

    Hmmmm...
    Dat suckt. Heel erg.
    Ik weet alleen één oplossing hierop en die ga je niet leuk vinden: hem niet meer zien/bezoeken, etc.

    Misschien dat je slechte kanten aan hem kunt bedenken (komt hij vaak te laat? etc.)?

    Ik ken het probleem niet (seriously? Ik heb nu helemaal weg van mijn vakantielief :Y)), maar ik wens je wel veel sterkte.
    Misschien een lang/diep gesprek met Val met veel complimentjes en lieve woordjes? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vampires schreef:
    (...)
    Die uitspraak is van Johnny Depp, voor de geïnteresseerde. (krul)

    hehe XD


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Ben je nog wel verliefd op je verloofde?


    Ik houd al meer dan vier jaar van hem. Zelfs ondanks 24.000km afstand tussen ons en elkaar met geluk 1x per jaar kunnen zien ... Dit is me echt nog nooit overkomen, maar ik voel me zo intens verliefd en vrolijk en kriebelig en ... Bah, ik zal hem echt moeten ontwijken. En dat wil ik ook helemaal niet. Dit is kut. Heel kut.


    Til hug og blod.

    Uhm, ik dacht dat een grap was van die verloofde? :') Maar niet dus? Shittt. Better hide those feelings!


    You are beautiful, you are love.

    Misschien is het gewoon een bevlieging? Kan ook nog. Je kan iemand gewoon leuk vinden?


    Chaos is a ladder.

    Mysteria schreef:
    Hmmmm...
    Dat suckt. Heel erg.
    Ik weet alleen één oplossing hierop en die ga je niet leuk vinden: hem niet meer zien/bezoeken, etc.

    Misschien dat je slechte kanten aan hem kunt bedenken (komt hij vaak te laat? etc.)?

    Ik ken het probleem niet (seriously? Ik heb nu helemaal weg van mijn vakantielief :Y)), maar ik wens je wel veel sterkte.
    Misschien een lang/diep gesprek met Val met veel complimentjes en lieve woordjes? ^^


    Ik ken hem niet lang genoeg om te weten hoe hij is met tijden, maar hij is super vriendelijk, super beleefd (bedankt zelfs voor het mogen bezoeken!) ontzettend spontaan, muzikaal, leeft een nogal 'zwerfachtig' bestaan (zo heeft hij eerder al een aantal maanden door Spanje en Frankrijk gereisd en gaat hij dit later dit jaar ook doen als het meezit voor hem), heeft een interessante denkwijze en is heel fijn om mee te praten en hij knuffelt echt geweldig. Ik kreeg namelijk vandaag een knuffel toen hij wegging en oh ... Ik wil wel huilen nu. Godverdomme ik kan mezelf wel slaan. Waarommmmmm? (huil)


    Til hug og blod.

    Als het niet zo'n groot probleem zou zijn geweest, had ik gegrapt dat we hem wel voor je konden vermoorden. Maar inderdaad. Je kunt iemand gewoon leuk vinden. Dan waait het vanzelf wel weer over.


    Happy Birthday my Potter!