• Ik had een gedichtje ingestuurd naar zo'n gedichtenwebsite waar ik bijna al mijn gedichten op heb staan. Deze wilden ze alleen niet plaatsen, ik citeer: 'We vinden het idee dat je de zomer vangt niet mooi, omdat de zomer iets is dat komt wanneer je het niet doorhebt en voor je het weet weer voorbij is.' Ooit gehoord van fantasie/creativiteit ofzo? Ik kan het hebben dat gedichten worden afgewezen, maar niet om zo'n achterlijke reden.

    Sorry voor dit zeiktopic trouwens. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat klinkt als een niet erg objectieve reden inderdaad 0.o


    Life is hard and then we die

    AHAHHAHA WAT EEN ONZIN.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ahaha, wat een gelul x'D

    't gedicht is trouwens werkelijk prachtig o.o

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 16:58 ]


    i put the fun in funeral

    Wth? o.o

    Ik vind het een mooi gedicht en ik vind gedichten niet gemakkelijk mooi :'D En dat is echt onzin.


    effort never betrays you

    wtf, een gedicht is niet iets dat je kunt afwijzen vind ik ..


    As long as you love me, We could be starving, We could be homeless or We could be broke.

    Oh, volgens mij weet ik welke site je bedoelt, want ik heb ook één gedichtje op zo'n site staan die ik van jou had gekregen.

    Maar wat een stomme reden zeg. Oké, een geldige reden als "ik vind dit niet mooi klinken" "het is te simpel" "de strofes zijn niet mooi" - wat overigens niet zo is bij jou, want ik vind dit één van je mooiste! - dat zijn goede redenen, maar dit vind ik echt nergens op slaan. Ze weten toch niet wat jij dacht toen je dit schreef?
    Echt onzin, alleen maar omdat je "zomer" in de laatste regel hebt staan meteen het hele gedicht afkeuren -.-


    “Love is a contradiction.”

    Pff, dat is inderdaad een belachelijke reden om een gedicht af te wijzen. Dat de persoon die erover gaat die gedichten te beoordelen het idee erachter nou net niet mooi vond betekent niet dat het een slecht gedicht is of dat anderen daar per definitie hetzelfde over denken. :/

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een onzin, zeg. Echt waar, ik vind dit een vreselijk stomme reden om een gedicht af te wijzen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    lovecompany schreef:
    wtf, een gedicht is niet iets dat je kunt afwijzen vind ik ..


    Jawel, dat wel. Maar niet om zo'n reden.. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Herkenbaar, mijn gedichten worden ook weleens door mensen afgewezen, soms ook met een slechte reden. Maar ach, ik maak me er nooit zo druk om. ^.^ als ik het zelf maar mooi vind c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Agnus schreef:
    AHAHHAHA WAT EEN ONZIN.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Over onzin gesproken.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat klinkt als een niet erg objectieve reden inderdaad 0.o


    26 - 02 - '16

    Mercurial schreef:
    Wat een onzin, zeg. Echt waar, ik vind dit een vreselijk stomme reden om een gedicht af te wijzen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.