• Ik wilde het boek Academicus Vampyrus ,Bloedbelofte bestellen en misschien wel de volgende delen. Kijk ik op bol.com: Niet leverbaar.
    Kijk ik op andere site's heb ik precies het zelfde. Nu is hij wel verkrijgbaar als Ebook, maar ik heb liever een boek van papier :Y)
    Nu zijn de volgende delen bijna ook niet te verkrijgen. Ja hoor, heb ik weer. Toen ik de Gone-serie wilde kopen begin dit jaar waren ze er ook niet D:. Ik wacht wel even...


    Waar zijn jullie niet zo blij mee :'D?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 17:10 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat school weer begonnen is :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Aahw das jammer.
    Ik ben er niet blij mee dat ik bij geen enkele vriendin in de klas zit en bij alleen maar aartsvijanden.


    Take risks and conquer your fears.

    Pff vervelend. Dan maar even doen met je Ebook, maar ik vind een boek van papier ook leuker.
    Waar ik niet blij mee ben. Te veel, maar de mens moet niet zo ontevreden zijn.

    Gaat niet speciaal over jou topic hoor! Maar in het algemeen.


    Life is full of fake people

    I love that series. ik heb wel geen idee welk deel Bloedbelofte is, want de Nederlandse titels pijnigen me and I wish people would stop freaking doing that. ._. I'm guessing it's Bloodpromise. Good book.

    Uhm, ik ben blij en niet zo blij dat ik donderdag een college interview heb. Nervousness.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat Mysteria zegt c:
    En dat het zo ontzettend heet is.
    En dat het geen geld regent :Y)


    Alis volat propriis.

    Mysteria schreef:
    Dat school weer begonnen is :3

    Ik begin volgende week ._.

    Insurgent schreef:
    Aahw das jammer.
    Ik ben er niet blij mee dat ik bij geen enkele vriendin in de klas zit en bij alleen maar aartsvijanden.

    En daarom ben ik van klas veranderd :'D. Hopelijk overleef je het.

    Escritura schreef:
    I love that series. ik heb wel geen idee welk deel Bloedbelofte is, want de Nederlandse titels pijnigen me and I wish people would stop freaking doing that. ._. I'm guessing it's Bloodpromise. Good book.

    Uhm, ik ben blij en niet zo blij dat ik donderdag een college interview heb. Nervousness.

    Deel 4. Ik vind zelf de Nederlandse titel ook niet fijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mysteria schreef:
    Dat school weer begonnen is :3


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Ik probeer al maanden het boek Het spel der oneindige raadselen te kopen en nergens, maar dan ook echt nergens verkopen ze die nog en ik heb een hekel aan tweedehandsboeken ._.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    School. Bah.


    26 - 02 - '16

    Misschien kan je de uitgeverij van het boek mailen? Lang geleden was er ook eens een boekenserie waar ik fan van was, maar daar werden de boeken ook niet meer van geleverd en ik miste nog één deel, dus toen had ik gemaild en ze hadden nog van het deel een beschadigd exemplaar liggen dat ik toen voor alleen de verzendkosten mocht hebben =D


    “Love is a contradiction.”

    Ziegesar schreef:
    Misschien kan je de uitgeverij van het boek mailen? Lang geleden was er ook eens een boekenserie waar ik fan van was, maar daar werden de boeken ook niet meer van geleverd en ik miste nog één deel, dus toen had ik gemaild en ze hadden nog van het deel een beschadigd exemplaar liggen dat ik toen voor alleen de verzendkosten mocht hebben =D

    Waarschijnlijk zijn ze in herdruk. Op de site van Ako -Nederlandse boeken winkel waar ik altijd boekenbonnen inlever- staat dat ze binnenkort weer leverbaar zijn :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Omg ik weet het ik heb geluk gehad dat ze er ergens nog eentje in een winkel hadden, want ik had hem in een boekenwinkel besteld. Begin juli stond er nog een vraagteken of hij echt in herdruk zou gaan. Dus waarschijnlijk raak je er niet zo snel aan, behalve als ze hem ergens nog in een winkel zouden moeten hebben.


    Tears are words the heart can't say.

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk zijn ze in herdruk. Op de site van Ako -Nederlandse boeken winkel waar ik altijd boekenbonnen inlever- staat dat ze binnenkort weer leverbaar zijn :3

    Oh, gelukkig maar, dan moet je nog gewoon even wachten denk ik ^^ Ik had het ook nog een keer met bepaalde chicklits die niet meer gedrukt werden, maar die zijn nu pas weer verschenen, dus die moet ik altijd nog eens kopen xd


    “Love is a contradiction.”

    Vervelend :(
    Ik ben niet zo blij omdat de haarverf die ik wou bestellen op internet, niet meer beschikbaar is ..


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Dat ik een koortslip heb. Heel vervelend. D:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 22:30 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.