• Nou. Ik heb het gevoel dat de docenten bij mij op school me wat ánders behandelen. Het kan onzin zijn, maar het hoeft niet. Het voelt zo voor mij, dus wil ik hier even kwijt wat ik erover te vertellen heb.
    Waarom ik het denk is omdat ik zie dat docenten héél anders tegen andere leerlingen doen vrolijker/meer uitleggend/meer helpend. Ik zie er dan noggal "anders" uit. De docenten zien het als "Gothic" terwijl ik gewoon emo ben maar toch. Ik heb 2 vriendinnen in de klas de er ook "anders" uitzien, maar dat zijn geen emo's. Als ik wat vraag.. gaan ze eerst naar anderen, dán pas naar mij terwijl ik steeds sta te bleren om hulp. Als ik dan aandacht heb kijken ze álleen naar me lippiercing .___. en ze vragen wel 10.000x of het pijn heeft gedaan. Het is zwaar irritant >< Niemand komt ook zo even naar me toe om te vragen of ik hulp nodig heb, bij anderen doen ze dat wél!
    Is dit niet raar? >__< Weetje wat ik ook erg vind? Dat als ik op de gang naast me kluisjes zit, te wachten tot de bel en de docenten gaan alvast de lokaal, zeg ik altijd hoi, kijken ze me glimlachend aan met een wat vage blik. Bij andere.. gaan ze lekker vrolijk opin.

    Ik weet niet of ik überhaupt anders behandeld wordt.. maar het voelt wel zo.
    Btw; Ik sta in de pauze altijd bij me schoolvrienden, en dat zijn umum Gothics. Die roken enzeu en misschien denken ze dat ik dat ook doe >_< Terwijl ik een verstandig kind ben^^

    Nee maar.. misschien denken ze dat wel .. dat ik noggal "rare" dingen doe? Op me andere school zeiden ze ook dat ik aan voodoo doe :|

    Wat denken jullie?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hmm..
    Het zou wel kunnen dat ze je anders gedragen, maar dat doen leraren wel vaker bij de apparte typetjes, nouja hier teminste. Zó kinderachtig. En dan zeggen ze zelf dat je iedereen moet accepteren..
    Naj, ik heb het niet zo op de leraren, sommige zijn echt machtsmisbruikers. Of ze zijn extreem overbezorgd omdat je een andere style hebt (dat heb ik bij heel veel leraren). Naja.. Het hoort erbij denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm..
    Het zou wel kunnen dat ze je anders gedragen, maar dat doen leraren wel vaker bij de apparte typetjes, nouja hier teminste. Zó kinderachtig. En dan zeggen ze zelf dat je iedereen moet accepteren..
    Naj, ik heb het niet zo op de leraren, sommige zijn echt machtsmisbruikers. Of ze zijn extreem overbezorgd omdat je een andere style hebt (dat heb ik bij heel veel leraren). Naja.. Het hoort erbij denk ik.


    Ja je hebt helemaal gelijk.
    Of je direct een ander wezen ben omdat je er anders uitziet.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja je hebt helemaal gelijk.
    Of je direct een ander wezen ben omdat je er anders uitziet.


    Idd!
    Dat vinden mijn klasgenoten/leraren/conciërges enzo ook. Als ik in de pauze wat ga kopen bij de kantine kijken ze me alleen maar stom aan, en dan niet eens eerlijk in de ogen ofzo. En dat zijn dan leraren.

    Kinderachtig. ¬¬
    Ik heb er echt geen andere woorden voor.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Idd!
    Dat vinden mijn klasgenoten/leraren/conciërges enzo ook. Als ik in de pauze wat ga kopen bij de kantine kijken ze me alleen maar stom aan, en dan niet eens eerlijk in de ogen ofzo. En dat zijn dan leraren.

    Kinderachtig. ¬¬
    Ik heb er echt geen andere woorden voor.


    tja. ik kan alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ach weetje, eigenlijk moet je er trots op zijn, dat jij je eigen stijl hebt enzo, dat anderen dat niet durfen, en mogt nog eens een leraar vragen of het pijn deed moet je maar gewoon zeggen dat hij het dan zelf maar eens uit moet proberen,.. Gewoon negeren, enals je er wel last meee krjigt als je geen uitleg krijgt bijv. gewoon naar je mentor toegaan..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb dat nooit gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ach weetje, eigenlijk moet je er trots op zijn, dat jij je eigen stijl hebt enzo, dat anderen dat niet durfen, en mogt nog eens een leraar vragen of het pijn deed moet je maar gewoon zeggen dat hij het dan zelf maar eens uit moet proberen,.. Gewoon negeren, enals je er wel last meee krjigt als je geen uitleg krijgt bijv. gewoon naar je mentor toegaan..


    Ik heb het nu ook over mijn mentor. ^^ hij zit in het woordt docenten. :]]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    nouww ik heb het juist tegen over gesteld... ik ben emo en haal voor ieder vak gwoon wel kei hoge punten.. maar nu heb ik dus 2 leraren en de ene legt constant zijn had om mijn boven been en de andere altijd zijn hand op mijn schouder * kots *
    nouw zeg ik er dus constant iets van maar het werkt niet helemaal

    Ach weetje, eigenlijk moet je er trots op zijn, dat jij je eigen stijl hebt enzo,

    Ik ga OFFtopic: 'Eigen stijl' is wat anders. Als je de emo stijl aanhoudt dan heb je geen eigen stijl. Eigen stijlen vinden is heel moeilijk tegenwoordig aangezien we volgegooid worden met allerlei nieuwe modedingetjes en trendjes.
    ONtopic: Maar dat houdt nog steeds niet in dat ze je anders mogen behandelen. Heb je maatschappijleer of ken je de grondwet een beetje? -> wijs ze op het artikeltje waar 'gelijkheid' bij staat. Zul je ze zien staan met hun mond vol tanden. (hoera)


    No growth of the heart is ever a waste

    ja dat is echt irritant
    bij mij doen ze juist extra aardig
    of vragen de hele tijd of ik hulp wil of ze
    willen met me praten of iets me dwarszit ofzo
    :8


    You are so god damn Sexy <3

    dat is soo fcking irritant he ;l
    mr leraren spore niet helemaal ;l


    We can only learn to love by loving.

    Nee, als ik met mijn capouchon op mijn kop loop dan zeggen hun er niks van. Maar ik zie er veel te schattig uit en daarom kunnen ze gewoon niet gemeen doen

    egooo

    wat stom ! en irrant
    ga naar de directeur?
    zeg tegen hun dat je ook maar een mens bent ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jah nou dat heb ik dus ook :|
    Ik haat dat zo Altijd moeten ik en mijn vriendin als laatste wachten op hulp en ze doen ook presies zo hoe ze tegen jouw doen om gek van te worden !
    Ik rook dan wel maar ben tog wle verstandig xD
    op dat roken na :S
    het is gewoon kut...
    Ik krijg vaak rare voorspellende dromen en die vertelde ik meestal op de basis school wel in de klas en daar zeiden een paar ook dat ik dus voodoo was xD Ik vind het wel geinig kon ze lkr bang maken ermee xD
    Maar ik mis de basis school ! Mijn leraar is de zanger van een screamo band je een heeft een mowhalk xD
    Dus hij was wel heel aardig tegen mij (A)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Een lerares by ons op school is o0k gemeen,, zegt ze tegen mijn vriendin [die wordt uitgemaakt vo0r em0&gothic,maar wat ze niet is] 'Je m0et er niet uit gaan zien als de gothic's hier op school ho0r',, of dan zegt ze dat mn vriendin der haar niet zwart mag verven.. O.o dat slaat toch nergens op... Dan heb ik zoiets van;; Waar bem0eit zij zich mee?!


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.