• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk op naar een ietwat bezorgde Ian. Ik knik afwezig in de richting van de kant waar Naomi is. 'Ze is daar bij Julio,' mompel ik. Als ik zie dat er mannen kwaad naar haar kijken spring ik op. 'Volgens mij heeft ze hulp nodig.' jk zie allemaal dingen gebeuren. Eleadora die op de grond ligt. Julio. Naomi. En ik kijk even naar Ian. En ren er dan heen. 'Naomi, rustig,' zeg ik dan. 'Je helpt hier Julio en jezelf niet mee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik sprint Sam achterna en trek Naomi in mijn armen. Ik kijk de mannen woedend aan en dan bezorgd naar Julio. Wat gebeurd er allemaal? Ik kijk naar Julio en zie alle wonden. Ik kijk dan naar een meisje die op de grond ligt. Ik begon nu echt woeden te worden. Nog even en ik raakte mijn zelfbeheersing kwijt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik ben nu echt woedend en ruk me uit Ian's armen. En loop weer de man toe en geef hem weer een duw, ik zou toch al gestraft worden, dus nu boeide het me ook niet veel meer. Ik blijf de man duwen tot hij ook tegen de muur knalt 2 gelukt nog, heel veel te gaan, ik kijk naar de groep mannen en mijn woede wordt maar groter en groter.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Naomi luistert niet en duwt de mannen nog meer. Het verbaast me in eerste instantie dat ze er niets aan doen. Maar dan besef ik me dat ze haar alleen maar meer straf kunnen geven. En dat is precies wat ze willen. Er komt een man op Naomi af van achteren en ik spring naar voren en ga voor de man staan. 'Dat dacht ik dus even niet.' en ik sla hem neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar Sam en kijk hem aan, nog steeds is de woede in mijn ogen te zien, en ik draai me weer naar een van de andere mannen en knal hem met zijn hoofd tegen een muur aan waardoor hij met een knal op de grond valt en grijns dan kort. Ze moesten de pijn voelen die wij ook gevoelt hebben.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 22:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Naomi en ik kijken elkaar even aan en ik kan gewoon haar woede voelen. Voor het geval ik die nog niet in haar ogen had gezien. Ze knalt weer een man tegen de muur en dan worden we ineens beiden vastgegrepen. 'Laat me los,' zeg ik dan. En ik trap om me heen maar jk lijk ze niet te raken. Ze draaien mijn arm om waardoor ik een zachte kreun van pijn slaak. Dan zet ik mijn nagels in degene die mij vast heeft en ik word losgelaten. Ik sla er gelijk op los. En dan ook de man die Naomi vastgegrepen heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kan me losmaken uit zijn greep en Sam komt ook al op de man afgerent. Ik trek hem dan hardnekkig tegen een muur aan en zet dan een hand om zijn keel en duw zijn luchtweg dicht. 'Blij van me af! Begrepen!' sis ik dan naar de man en knijp zijn keel nog wat strakker dicht. Als hij moeizaam knikt, omdat hij te weinig lucht heeft en te slap is om me weg te duwen of tegen te werken, ik grijns en laat dan zijn keel los en zie de man op de grond vallen en moeilijk naar adem happen en grijns weer en kijk dan de andere mannen aan die me met groote ogen aankijken en grijns dan alweer.

    [Jeej, Naomi mafia girl! (cool)]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 23:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naomi is eigenlijk ok gewoon sadistisch.... Haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar Naomi en zeg dan als ze klaar is, 'Damn, waar heb jij die dingen geleerd?' ik kijk even naar Naomi. En er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht. Dan gaan ineens de deuren open en komen er nog meer mannen binnen. Ik ga bij Naomi staan en fluister dan tegen haar, 'Ik probeer je te beschermen, maar dat gaat nu niet meer lukken als ze met zo veel zijn.' ik kijk naar Naomi en dan naar de mannen die dichterbij komen. Ik begin met op ze in te slaan maar dan zie ik hoe ze mij en Naomi verdoven. Met een pijltje. En ik val neer en wordt opgetild door de mannen .


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik merk hoe mijn hele lichaam verlamd wordt en val dan met een klap op de grond en kan niks bewegen en merk dan hoe ik word opgetild en door een van de mannen en kijk hem aan. 'Dit is een pittige.' hoor ik de man dan grinikken en kijk dan weg en zie Sam die ook getild word. 'Sam.' zeg ik dan met een zachte zwakke stem en kijk naar hem.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 23:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Mijn hoofd ligt toevallig rixhting Naomi als ik meegesleurd wordt. Ze zegt zwak mijn naam. En ik laat haar blik geen moment los. We worden de gang op gebracht en dan naar een kamer gebracht. Ik neem aan dat ze ons spitsen maar tot mijn verbazing brengen ze ons naar dezelfde kamer. Ik weet niet wat ze gaan doen en wacht af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat gaan ze doen? :)]

    Naomi Micheal
    Ik kijk Sam de hel tijd aan en voel hoe mijn lichaam zwakker en zwakker werd, wat een heel eng gevoel is, ik merk dat we naar een kamer worden gebracht, gek genoeg dezelfde en worden we niet opgesplitst en ik blijf Sam aankijken en let niet op de rest om me heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Damn, ik hoopte dat jij iets zou posten...

    Brainstorm tijd :Y) wat kan er gebeuren...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goed, ji mag beginnen met een idee!! Jij zet ze ook samen in een kamer, dus, haha! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er maar heel even.. Jullie slaan die mannen wel knock-out ^v^
    Marcell staat er later ook bij ofseu, maar doe nu nog maar ff nie. Geen zin om hem alweer te spelen..

    Julio Martinéz
    Nog voor ik ook maar iets heb kunnen doen staat er een jongen -waarschijnlijk haar vriendje- bij Naomi, en is dat halfdode meisje ook bij de groep. Kennelijk is haar leven weer terug, want ze gaat vol tegen de mannen in met Naomi. En de rest. Steeds meer mannen verschijnen in de eetzaal, steeds meer mensen vallen op de grond. Krabbelen weer overeind ook. Met een beetje geluk kunnen de mannen niet bijhouden wie wie neerslaat, (camerabeelden..) ook al ben ik ervan overtuigd dat ze een bizar heftige marteling geven aan de groep. Een heel doordachte misschien. Hoe ik hier over na kan denken? Ik staar op mijn hoede om me heen, maar vecht niet. Het kan niet, niet voor ik weet hoe erg mijn rug is. Iets waar ik totaal niet tegen kan.. Maar ik kan gewoon niet anders. Hoe graag ik het ook zou willen.. Het enige wat ik kan doen is toekijken en hopen dat de groep aardig en sterk genoeg is om een vreemde, zwakke jongen te beschermen.


    Stop acting normal. It gets bored.