• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Met een slaperige blik liep Eleadora naast Julio in de rijd, maar ze werd meteen klaar wakker toen ze recht in de bauw\grijze ogen van de man keek die haar had verkacht. Hij was lang, brede schouders en gespierd, niet zo'n beetje ook, terwijl er een blonde warrige haardos op zijn hoofd zat. Eleadora vlocht haar vingers in die van Julio en begon dichter en schouwer tegen hem aan te lopen. Hopend dat de man haar niet had gezien. Maar ergens wist ze dat dat onmogelijk was. Een vuile grijns verscheen op de lippen van de man waarna hij zich aansloot naast de rij, naast Eleadora en zijn hand op haar onderrug plaatsten, en vervolgens zachtjes in haar kont kneep. "Ik heb je gemist schatje" fluisterde hij in haar oor, wat Eleadora liet huiveren.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Lol, ik heb nog vrij :Y)

    Hmm.. Iedereen is gaan slapen. Volgende dag, iedereen wordt gewekt door een man die schreeuwt dar ze moeten opstaan en in 10 sec. Bij hem moeten zijn. En Ian heeft Naomi meegenomen naar de rij]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik sta nog slaperig in de rij en leg dan mijn hoofd op Ian's schouder en staar voor me uit terwijl mijn ogen bijna dichtvallen, ik ben gewoon nog te moe om iets te beseffen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Een van de mannen - die er duizend keer sterker uit ziet als ik - komt heel dicht bij Eleadora staan en ik zie vanuit mijn ooghoek dat hij haar in haar kont knijpt, recht op de blauwe plekken. En dat Eleadora dat niet leuk vindt, dat het haar pijn doet. Ik klem mijn kaken hard op elkaar om hem niks te doen en sis een "Blijf. Van. Haar. Af" naar de man, die daarop sadistisch lacht en hetzelfde nog een keer doet. "Blijf van haar af, hoor je me?!"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mijn lessen beginnen morgen weer, maar had vandaag introductie]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [In welke klas zit je? Echt stom, ik begon vandaag al...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik til Naomi op zodat ze kan slapen in mijn armen. Ik druk een kus op haar voorhoofd en kijk goed om me heen. De mannen in de gaten houdend. Ik zie een man op ons afkomen en bereid me voor. 'Zet haar neer.' Ik slaak een diepe geïrriteerde zucht en negeer hem. Vanuit mijn ooghoek zie ik hen uithalen en draai me om zodat hij Naomi niet raakt. Een klap tegen mijn rug. Gelijk voel ik het branden op mijn rug. 'Zet haar neer.' ik draai me weer om. 'Maak er toch niet zo'n probleem van,' snauw ik en zet Naomi toch neer, maar sla mijn arm wel beschermend om haar middel. Niemand zou vandaag aan haar komen. Niemand.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    'Dat hoefde je niet te doen, maar toch bedankt.' zeg ik dan en grijns en ga recht staat en wrijf de slaap uit mijn ogen en glimlach dan weer naar Ian en leg mijn hoofd weer op zijn schouder.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hoezo welke klas? Ik had vandaag alleen introductie en morgen lessen, maar ik zit in vv3a XD
    School ga ik niet zeggen :P Ghehehehehehe!

    Echt balen voor je dat je vandaag al lessen EN HUISWERK hebt.. Maar das toch niet zoveel?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nee, ik bedoel met welke klas, in de tweede, in de derde, in de vierde? Haha! En wat voor Niveau is dat...]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [XD I got it :P
    Ik zit in de 3e en doe VWO... Jullie?]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:22 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik kijk achterom naar Ian en Naomi. Hij tilt haar. Ze is nog moe. Dan haalt een man uit naar Ian. En ik loop gelijk naar ze toe, Les heeft Nala haar hand nog beet. 'GAat het Ian?' vraag ik aan hem als ik er ben. Hij heeft Naomi neergezet. Ik kijk even naar haar maar dan weer naar Ian. Niet kijken naar Naomi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een lichte pijnscheurt ging door Eleadora haar lichaam toen de man nog een keer in haar kontkneep, precies op een stukje huid dat blauwgekleurd werd. Eleadora klemde zich vast aan Julio zijn arm en legde haar voorhoofd tegen zijn schouder om zich weg te draaien van de man naast haar. "Ah is dat je vriendje?" hij lachtte bespottelijk. "Kom op schatje, je kunt veel beter krijgen" Een huivering bekroop haar lichaam en rillingen liepen over haar rug toen hij met zijn hand over haar wang aaiden en door haar haren streek. Eleadora sloeg zijn hand weg waarna hij haar pols stevig vastgreep. "Je wilt toch niet dat het zelfde gebeurd als de vorige keer?" Met een doodse en kille blik staarde hij in haar ogen terwijl tranen zich opstapelden in de ogen van Eleadora en deze naar de man keken met een wazige gloed. "Dacht ik al"ruw liet hij haar posl los waar zich een blauwe plek op bevond, hij gaf een mep op haar kont en draaide haar kin naar de zijne waarna hij een ruwe zoen op haar lippen drukten, en haar vervolgens weer los liet terwijl hij Julio compleet negeerde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [4vwo, niet meer gymnasium :\ want dat kostte me teveel tijd :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe, k heb nog helemaal geen hw gekregen. Omg, voor duist hebben wij een Bulgaarse vrouw en k versta dus echt helemaal niks van wat zij zegt '--]


    The expert in anything, was once a beginner.