• Voor degene die de boeken nog willen lezen of aan het lezen zijn. GET OUT, spoiler alert.

    N.a.v een discussie met een vriendin van me gisteren, vraag ik me eigenlijk af wat jullie mening is over het einde van de "the darkest powers trilogie"

    Ik vind het goed zo, als er nu nog een vervolg op zou komen, zou het alleen maar saai zijn. Nog meer achtervolgingen, nog meer weglopen.

    Zij vind, obviously, dat het een slecht einde is zoals het nu is en dat er een vervolg op hoort te komen zodat we zouden weten hoe het verder gaat met hen.

    Ze heeft wel een punt, ik wil ook wel weten of Chloe en Derek het met elkaar uithouden, of Chloe haar vader terugziet, of het allemaal goed komt met Tori, of Lauren zich aan haar woord houdt, of ze het goed krijgen met dat hele coterie gedoe, wat er gebeurt nu Davidoff en de moeder van Tori dood zijn, etc maar toch, ik vind het einde wel goed zo.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vond het einde echt heel erg stom, net als je vriendin ;p
    Echt afgeraffeld, alsof de schrijfster gewoon niet meer wist wat ze anders nog moest gaan schrijven over Chloe en de anderen. Ik vind, dat als je aan zo'n serie begint te schrijven, dat je 'm dan ook goed moet afronden, en dat doen schrijvers zelden. Jammer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)