• alsof je dom bent als je op het schoolplein staat te dansen en met haarlak staat te spuiten.. ? :S

    echt er stonden van die weirdo's achter ons gaat er zon kerol om ons heen lopen met 1 kruk gaat ie tegen een boom aanslaan en dan kijkt ie ons zo weird aan.. :S

    nou dan gaan we onze makeup bijwerken in de wc's komen er van die vage mensjes uit onze klas aan die roepen ook dat we dom zijn [/zijn we ook maar daar gaat het niet om..]

    like dan hebben we nog 1 of andere vriendin, die zich altijd voor ons schaamt.
    imean, wij zijn gewoon altijd hyper ofzo en dan gaat zij weer keihard roepen; omygod doe normaal ik schaam me dood bla bla bla..
    lekkerdan. :S

    edit;
    als zij zich schaamt voor hoe wij zijn, is ze dan een echte vriendin?


    AAP

    weetk veel x3
    doen se ook by my hoor x3
    mr ik ben met hele groep hyperds dus x3 en iedereen begint al aan me te wenne n_n


    We can only learn to love by loving.

    ik snap de mense wel als ze raar kijken xD
    ik bedoel,ik doe ook raar en scheef,dus ik weet daze zoo kijken,maar ik ken ook mensen die zoo van die mensen ongeloofelijk kinderachtig en belachlijk vinden,en daarom dat ze zeggen da ge dom bent wars >.<
    & ik denk wel da het uu vriendin is nog ze,maar ze wil wars nie zoo opvalle voor iedereen,als ge met haar alleen bent,zal ze wel gek doen met uu :D

    xx


    everybody needs a song.