• HELP ME!

    Begin dit jaar heb ik voor 't eerst mijn haar zelf geverfd i.p.v. 't bij de kapper te doen, want dat is nogal duur D: Rib uit m'n lijf. Toen heb ik middenbruin geprobeerd, maar 't resultaat vond ik 'n beetje zo-zo, je zag 't verschil niet echt. Nu wil ik donkerbruin gaan proberen, maar ik ben bang dat 't dan meer naar 't zwart neigt...

    Di's mijn huidige haarkleur (waarschuwing: zeer charmante foto):



    Bij de kapper had ik altijd een kleur genaamd 'espresso' ik zou graag diezelfde kleur weer hebben willen, maar de namen in de winkel zijn dus anders dan bij de kapper. Enig idee welke kleur/tint ik 't beste kan nemen?!

    De 'espresso' kleur bij mij (oké, nu val je geheid van je stoel):

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    TWEE PAKJES NYNKE!(cat)


    everything, in time

    Je moet er rekening mee houden dat de haarverf meestal één tint lichter uitvalt. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Broadfields schreef:
    TWEE PAKJES NYNKE!(cat)

    Die 'thumbs up' zijn voor jou!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Poseidon schreef:
    Je moet er rekening mee houden dat de haarverf meestal één tint lichter uitvalt. c:

    Ik krijg alleen maar tegenstrijdige dingen te horen... zo'n vrouwtje uit de winkel zei iets totaal anders o_o En dan zegt 't pakje ook nog iets anders. Maar, dankje ^^

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:44 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben geen expert, maar je moet NIET afgaan op de kleur die het model heeft op de voorkant van de verpakking. Je moet achterop op de tabel kijken naar wat de kleur zal zijn, en zelfs dan is het op ieders haar anders. Ik zou zoeken naar een donkerbruine kleur met een rode ondertoon, want zo ziet het er uit op de foto?


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Steampunk schreef:
    Ik ben geen expert, maar je moet NIET afgaan op de kleur die het model heeft op de voorkant van de verpakking. Je moet achterop op de tabel kijken naar wat de kleur zal zijn, en zelfs dan is het op ieders haar anders. Ik zou zoeken naar een donkerbruine kleur met een rode ondertoon, want zo ziet het er uit op de foto?

    Nee, absoluut geen rode ondertoon :'D En ja, ik raadpleeg altijd braaf de tabel, maar meestal word'k daar niet veel wijzer van.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mooie haarkleur trouwens , die zogenaamde espresso


    Aan niets denken is ook denken.

    Jaqen schreef:
    (...)
    Nee, absoluut geen rode ondertoon :'D En ja, ik raadpleeg altijd braaf de tabel, maar meestal word'k daar niet veel wijzer van.


    Uuhm, sorry dan heb ik echt geen idee! Mijn haar verf ik nu al bijna 2 jaar zwart dus het enige dat ik hoef te doen is zwarte verf kopen xD.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Espresso lijkt op donkerbruin. Bijna zwart, maar toch bruin. haha.
    Ik zou gaan voor donkerbruin dus.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:48 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Jaqen schreef:
    (...)
    Die 'thumbs up' zijn voor jou!


    Yes, je krijgt er twee terug. _O_


    everything, in time

    Je moet naar mijn kapper, die verft voor 11,50. Club kappers geloof ik, ze zijn nog goed ook. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Je moet naar mijn kapper, die verft voor 11,50. Club kappers geloof ik, ze zijn nog goed ook. :'D


    Daar kwam ik ook! Ik raad ze ook aan


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Assassin schreef:
    Je moet naar mijn kapper, die verft voor 11,50. Club kappers geloof ik, ze zijn nog goed ook. :'D

    Ja, zeg. Moet'k daar weer helemaal heen! D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    (...)
    Ja, zeg. Moet'k daar weer helemaal heen! D:


    Moet je even kijken of er eentje tussen zit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Moet je even kijken of er eentje tussen zit.

    Hahah. Friesland loopt weer 'ns achter :') Geen één te vinden daar.


    "I shut my eyes in order to see.'