• Heey iedereen,

    Ik heb dus een jongen waar ik verliefd op ben en hij op mij klinkt een beetje kinderachtig en hij heeft veel vriendinnen, waar ik in principe geen probleem mee heb. Maar hij heeft me al is beloofd dat er niks aan de hand is en me dan ''bedrogen'' door met een ander meisje te kussen, ik heb hem toen nog een kans gegeven omdat ik hem graag zag. Nu gisteren heeft hij weer met een ander meisje gekust 25 minuten lang. Het meisje zelf heeft een vriendje, nu ik kan er niet tegen dat hij elke dag ik hou van je kan zeggen tegen me en dan de volgende dag met een ander meisje staat te kussen.. Hij was het niet van plan om het tegen me te zeggen, maar ik vond da hij zich wat raar gedroeg en vroeg dan maar of er iets was gebeurd dat ik moest weten en toen heeft hij het toegegeven. Ik ben er kapot van omdat ik echt dacht dat hij me graag zag en hij zegt maar dat het een fout was en dat hij er spijt van heeft, maar dat hij wou kussen met het meisje op de moment zelf. I mean come on?! En dan blijkt het dat zij nog een vriendje heeft wat jullie al wisten en voor als die relatie gedaan is, ze al iemand anders op het oog heeft, dus hij heeft gewoon gekust met een meisje dat niet eens een relatie wilt met hem en hij ook niet met haar om dan gewoon mij kwijt te raken. Ik snap niet wat ik heb gedaan om dit te verdienen...

    Bedankt dat ik dit even kwijt kon, Megan.


    Pain is weakness leaving the body.

    Jongens zijn sukkels met enkele uitzonderingen. Mijn exlief is er met mijn vriendin vandoor gegaan, twee weken voordat het uit was tussen ons ;__; Gewoon dumpen die handel en je hebt nu een wijze les geleerd, eens ze beginnen met bedriegen, stoppen ze nooit. Het komt wel goed meid (:


    Olive

    Een typische voorbeeld van een douchbag. Meid zo iemand verdien je gewoon niet. Ik snap ook niet dat iemand zo met zich zelf kan leven.


    Shoganai i ne~

    Het was 'maar' een fout.
    Duidelijk een lul. Dumpen, nooit meer aankijken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je hebt niks gedaan om dit te verdienen!!
    He is just an asshole


    -

    Viviee schreef:
    Jongens zijn sukkels met enkele uitzonderingen. Mijn exlief is er met mijn vriendin vandoor gegaan, twee weken voordat het uit was tussen ons ;__; Gewoon dumpen die handel en je hebt nu een wijze les geleerd, eens ze beginnen met bedriegen, stoppen ze nooit. Het komt wel goed meid (:


    Dat is echt erg van je ex lief en je vriendin Ö Voelde je vriendin zich niet slecht? ö


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Dat is echt erg van je ex lief en je vriendin Ö Voelde je vriendin zich niet slecht? ö


    'Ze wilde me niet kwetsen' Ik heb haar gezegd dat ze dat maar vaak moest herhalen, misschien zou ze dat dan uiteindelijk zelf geloven. Ik ben niet meer bevriend met haar en eigenlijk is nu iedereen boos op mij omdat ik haar heb laten vallen. Ach, ik weet de waarheid. Maar hey, ik ben er over geraakt. Als je er ooit over wil praten, dan ben ik hier, mijn pb's staan open (:


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    'Ze wilde me niet kwetsen' Ik heb haar gezegd dat ze dat maar vaak moest herhalen, misschien zou ze dat dan uiteindelijk zelf geloven. Ik ben niet meer bevriend met haar en eigenlijk is nu iedereen boos op mij omdat ik haar heb laten vallen. Ach, ik weet de waarheid. Maar hey, ik ben er over geraakt. Als je er ooit over wil praten, dan ben ik hier, mijn pb's staan open (:


    Je lijkt mij een sterke persoonlijkheid te hebben, je laat je niet doen. I admire that! En dankje, ik zal het zeker overwegen!


    Pain is weakness leaving the body.

    iadorebieber schreef:
    (...)

    Je lijkt mij een sterke persoonlijkheid te hebben, je laat je niet doen. I admire that! En dankje, ik zal het zeker overwegen!


    Ik denk wel dat ik sterk ben, maar ik ik was ook erg gekwetst. Ik toonde het gewoon zo weinig mogelijk, probeerde er luchtig over te doen. Het ergste is als anderen lachen om je problemen, dan kun je beter zelf lachen. En lachen helpt (: En oke, ik zie wel als er plots een berichtje in mijn inbox zit (:


    Olive

    Als hij echt van je zou houden, zou hij zoiets niet doen. Dat zijn van die pubers die niet weten waar hun kop staat en dat soort jongens ben je beter kwijt dan rijk. Wees blij dat het niets geworden is. Met zo'n types valt toch niets aan te vangen en je zou je nog veel slechter voelen wanneer je al een relatie met hem had gehad en het dan uitkwam. Zo'n jongen verdient geen van die meisjes als jij. Laat hem zich maar bezig houden met van die trienen van op hetzelfde niveau. Jij verdient echt veel beter. :')


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Om het met een (waar) cliché te zeggen: die jongen is je niet waard. Als je hem nog een kans geeft, wordt hij alleen maar aangemoedigd voor zijn schandalig gedrag.
    En echt niet elke jongen is als hij, het grootste deel niet, hoor.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Histoire schreef:
    Als hij echt van je zou houden, zou hij zoiets niet doen. Dat zijn van die pubers die niet weten waar hun kop staat en dat soort jongens ben je beter kwijt dan rijk. Wees blij dat het niets geworden is. Met zo'n types valt toch niets aan te vangen en je zou je nog veel slechter voelen wanneer je al een relatie met hem had gehad en het dan uitkwam. Zo'n jongen verdient geen van die meisjes als jij. Laat hem zich maar bezig houden met van die trienen van op hetzelfde niveau. Jij verdient echt veel beter. :')


    Dankje, ik vind je reactie nog grappig ook (:


    Pain is weakness leaving the body.

    GuitarOnFire schreef:
    Het was 'maar' een fout.
    Duidelijk een lul. Dumpen, nooit meer aankijken.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Die ben je beter kwijt dan rijk, want die zal je toch blijven kwetsen. Maar he, niet getreurd, je bent nog jong dus je vind geus wel een jongen die beter voor je kan zorgen. Gouden tip van deze meid, neem een jongen die ouder dan je is, want mannelijke leeftijdgenoten zijn vaker minder volwassen dan jijzelf.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dumpen die gast.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    De eerste keer snap ik dat je hem vergaf. Maar nu heeft hij bewezen je écht niet waard te zijn, dus delete him out of your life. Hij gaat je alleen nog maar meer pijn doen.
    Echt kut voor je ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.