• Ik mis mijn zus freaking hard, het is gewoon moeilijk de laatste dagen en zeker aangezien ik niets van haar hoor. Zelf neemt ze contact op met mij of mijn ouders en ik heb zo een slecht gevoel erbij. Sara als je dit leest, weet dan dat we heel erg van je houden.

    Waar is je zus dan heen?


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Wat is er dan met je zus?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Agnus schreef:
    Wat is er dan met je zus?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Agnus schreef:
    Wat is er dan met je zus?


    Ex astris, sciencia

    Aurorae schreef:
    Waar is je zus dan heen?

    Ergens in Zuid-Limburg, alleen weten we niet waar.

    Oja, die was weggelopen toch? Echt vervelend voor jou en je familie... Hopelijk komt ze snel terug!


    You are beautiful, you are love.

    In Zuid-Limburg, daar woon ik. Waar in de buurt ergens? Veel sterkte!


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ik had het vorige topic niet goed meer gevolgd. Maar je zus was toch weg omdat ze zwanger was?

    In ieder geval nog veel sterkte. (flower)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cydonia schreef:
    Oja, die was weggelopen toch? Echt vervelend voor jou en je familie... Hopelijk komt ze snel terug!

    Ja, voor al de rest, hier is de link naar mijn vorig topic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139386

    wat erg ;( veel sterkte!


    effort never betrays you

    Scandal schreef:
    Ik had het vorige topic niet goed meer gevolgd. Maar je zus was toch weg omdat ze zwanger was?

    In ieder geval nog veel sterkte. (flower)

    Dachten we, ze was schijnzwanger naar het schijnt.

    Ahw, nog steeds? Ik hoop echt dat ze heel snel terug keert en dat alles goed met haar gaat. Heel veel sterkte aan jou en je familie! <3


    Tears are words the heart can't say.

    Wat erg zeg! Maar ik zie in het andere topic zie ik dat ze jullie gebeld had, als dat via een gewoon huistelefoonnummer was kan je het toch op internet intikken zodat je weet waar ze precies is en jullie haar kunnen halen? Wel verschrikkelijk dat ze nog altijd niet terug is, hopelijk besluit ze snel om toch weer naar huis te komen, veel sterkte <3


    “Love is a contradiction.”

    That sucks balls...
    Ik hoop dat ze snel terugkomt, en veel sterkte. Heel Q is er voor je, als je dta maar weet (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Owwww veel sterkte , en ze zal wel komen :)


    what goes around come BACK around !