• That's ME <3 [/EGO]
    neeJ whaha srri
    sirieus;;
    ik heb werkelijk GEEN idee of dit idee goed is;
    ik loop door de straat. in gedachten verzonken over myn EX. een week geleden heeft hy het uitgemaakt. toen dacht ik dat ik hem niet meer nodig had maar nu? ik denk steets meer aan hem en kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten.. het wordt al donker, en myn huis is nog ver. Wrm heeft hy me verlaten? wat doe ik fout in de liefde? opeens zie ik een groot fel licht, een klap en dan niks meer..

    Rollen;

    # 1; TOMSDICK
    # 2; SayRockQueen
    # 3; DeadxZone
    # 4; Flo
    # 5; BoKillerDoll
    # 6; xdreamxOn
    # 7; xPLOPMELK


    1; 1ste Vriendin Tom+ latere BF Tom
    2; Vriendin Gustav
    3; Vriendin Georg
    4; hoofdrol
    5; BF Hoofdrol+BF ToHo
    6; 2de Vriendin Tom
    7; Vriendin uit het ziekenhuis

    xxx


    when words fail, music speaks.

    maar vandaag komt geen deel mensen sowieso niet.. ben vet moe de hele middag winkelen >,< pfff
    vet veel nieuwe kleren
    buttons
    nieuwe tas
    onderbroeken^^
    nieuwe veters
    ketting
    nieuwe gymbroek
    grrr ik val byna om..


    when words fail, music speaks.

    Oewh ,, Bo ,ik hb jou oude kleren ngo steeds ,, liggen wel onder jou bed erges XD


    Crack a bottle

    mag je houden x]


    when words fail, music speaks.

    JIppi (A)


    Crack a bottle

    ik heb nog 2 rollen nodig!!


    when words fail, music speaks.

    REAGEER!!!!


    *He's the one.

    # naam; Annelies

    # pic; http://media.photobucket.com/image/emo%20girls/MiseryBusiness92/Emo%20Girls/2m2csx0.jpg?o=52

    # text;

    Haaii kiddoo's<3
    Mijn naampje is dus zoals je misschien al door mocht hebben Annelies en al zo'n 17 jaartjes lang leef ik op deze planeet. Ik heb zoals je hier op dit plaatje ziet groen in m'n haar. Jaah, zelf vind ik het echt cool! Maar jij niet? Oow jammer dan lekker niet mijn probleem >< Jaah, ik ben soms wel erg lang ermee bezig om het in model te houden enzoo maar ach what. In mijn verdere leven shop ik graag en doe ik ook erg graag dingen met m'n vrienden! Maar eigenlijk moet ik gaan want m'n hondje wil buiten ^^
    Doei<3

    Rol: 1 van die 2^^

    Dan wil ik er ook wel 1! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    # naam; Say

    # pic; http://i26.tinypic.com/s5ihyw.jpg

    # text;

    Ey kiendjes..
    Mijn naam is dus Say en ik moet hier dus wat over mezelf gaan lullen. Okay, veel plezier, want zo interessant is mijn leventje niet! x] Ik speel al gitaar sinds ik tien was, en schrijf mijn eigen liedjes. Verder schrijf ik dus verhalen die ik hier op Q. zet. Buiten gitaar spelen kan ik ook nog drummen, piano spelen en een beetje zingen. Mensen omschrijven mij als eigenwijs, koppig, nieuwsgierig en brutaal, maar betrouwbaar en lief als je niks bij me flikt. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel mensen die iemand anders stijl niet accepteren of zichzelf niet zijn.
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    jeah love you Guys <3


    when words fail, music speaks.

    Bekendmaking?

    BEKENDMAKING!!!


    *He's the one.

    gehehe x]
    Wil je? ^^


    when words fail, music speaks.

    JUHAAAA!

    BEKENMAKEN NU!!! :O:O:O:O:O:O:O:O


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...