• ik heb zin in een love story! niet en absolute niet met one deriction ofzo of ander bekende mensen want daar heb ik dus niks mee. eerder onbekende personen lijkt me heel leuk! dus heb jij zo n stoy of lees je er een? zeg het me :D


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ik weet niet of je van de vampire diaries houdt? Je hoeft het in ieder geval niet te kennen om het te kunnen volgen + het is dus wel in de hoofdrichting romantiek.

    First love • Vampire diaries

    Her heart was a secret garden, and the walls were very high



    What if you could experience your first love all over again? Would it really be the same?


    Soundtrack

    O5 - 12 - 12


    • Come as you are.

    ik ben er nu een aan het schrijven
    maar het is een overload fantasy
    niet veel mensen blijken daar iets aan te vinden


    Dit is mijn signature

    Ik heb een fantasy story, maar romantiek speelt daar wel een grote rol in, misschien toch iets voor jou?;


    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien iets hiervan:


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje





    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje



    (:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 23:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik heb veel storie's:

    Sunset



    Sophie Price is een heel rijke meisje. Haar vader is bijna nooit thuis en is vaak op zakenreis. Sebastiaan haar butler zorgt voor haar en is een soort van vader voor haar.
    Als haar vader een bodyguard die Jake heet inhuurt, dan verandert alles opslag. Jake draagt geheimen met zich mee die de toekomst zal veranderen en ook Sophie's leven.

    Fantasy
    Romantiek
    Spanning
    Avontuur


    Angel Warrior



    Als de tijd rijp is komen we haar halen.
    We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
    Zij is de sleutel tot het licht.
    Zij is een Angel warrior

    Fantasy
    Romantiek
    Avontuur


    Hell is empty..al the devils are here

    Het plaatje is aanklikbaar, hoop dat je het wat vind :) Het is in de hoofdlijn fantasie, maar romantiek blijft niet uitgesloten :)


    prinses Julia Dewi White is de enige overlevende van haar famillie na de grote uitroeiing, ze vlucht weg, bang voor haar groottante Lucinda, die de grote uitroeing had geleidt, uit op haar grootmoeders erfenis en wraak. Niet wetend dat haar achternichtje Julia nog in leven is neemt Lucinda het land, Andromeda, over.
    Bijna honderd jaar later is Andromeda een onderdrukt land, magie gebruiken is nu verboden, en het leven is gevuld met angst. Het volk wacht tot er een einde komt aan de tiranie van Lucinda's achterkleinzoon: Mythos. Ze hopen dat er ergens op de wereld nog een afstameling is van Julia Dewi, die de troon kan overnemen.
    En die is er: ook al weet ze het nog niet, Sypren is een afstammeling van Julia Dewi, en ze staat op het punt in een groot avontuur terecht te komen.
    Kan ze, met de hulp van Moon, de vreemde, onbekende reiziger, haar land redden?


    ~Soundtrack
    ~Plaatje is aanklikbaar als je hem groter wil zien.
    ~Inspiratie: Brand X Music
    ~De titel is een beetje raar, maar word later in het verhaal duidelijk.
    ~begint bij minstens 3 abo's, proloog is er al.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 16:40 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Misschien deze?



    Zijn lust gaat verder dan die van ieder ander
    En zij houd meer van hem dan van wie ook.
    Maar hij wil meer, meer dan zij hem kan geven.
    Dan is de vraag of hij echt om haar geeft.
    En zal zij ondanks alle leugens bij hem blijven...
    Het is een obsessie.
    Hij kan nergens anders aan denken.
    ~ Soudtrack ~



    AkuAku


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik heb een OP:





    Never care for what they do
    Never care for what they know
    Never care fot what they say
    'Cause I know




    12+
    Vanuit de schrijver's POV

    Romantiek
    In de verleden tijd geschreven

    Onbekende personen
    Neem een Abo, ik waarschuw niet

    Ik ben niet perfect, dus ik maak ook fouten
    Ik schrijf iedere dag, en anders om de dag

    Reactie's en commentaar is altijd welkom
    If you want to reed... Good luck, you shout need that


    Ik hoop dat je wilt kijkenxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.