• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    (Veel plezier in het dorp ;-) )

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik ga weer op de trap zitten, aangezien ik geen zin heb om nog langer te staan. 'Fijn, dan is er tenminste een persoon minder op deze wereld die het leuk vindt om mij te vermoorden. Ik ga Voldemort echt treiteren tot hij er helemaal gek van wordt. Misschien kan ik ook wel aura's manipuleren of zo. Dat zou cool zijn.'


    Happy Birthday my Potter!

    (mijn topics^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Mijn topics)


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Een grijns verschijnt op mijn gezicht en ga naast haar zitten. 'Er zijn vast niet zoveel mensen die jou willen vermoorden en er zijn ook altijd mensen die dat dus niet toestaan. Oeh als het kan wil ik je daar heel graag mee helpen' zeg ik. 'Maar als je dat zou kunnen zou dat inderdaad cool zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Geloof me, sommige jongens in het weeshuis zouden mij het liefst dood zien. Er zitten daar niet allemaal lieverdjes en die zijn snel geïrriteerd als je niet doet wat ze willen.' Ik lach bij de gedachte aan sommige van die idioten.
    'Maar Voldemort treiteren en een paar Weasley grappen op hem loslaten klinkt goed. Hij mag ons toch al niet.' Ik kijk Fred met een grote glimlach op mijn gezicht aan. Dan denk ik opeens aan ons vorige gesprek. Snel wend ik mijn blik af en kijk naar de grond.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'De vraag die dan bij me opkomt is waarom ze dat zouden willen en dat niet iedereen even lief is snap ik wel' zeg ik. 'Richt je aandacht gewoon op de mensen die het niet willen en het niet toestaan ook.'
    Een onschuldige grijns speelt rond mijn lippen. 'Daarom is het juist leuk om een paar dingen op hem te testen. Als hij ons wel zou mogen zou het niet leuk zijn'. Ik merk dat ze haar blik snel weer afwend. 'Vertel eerst maar wat er is..tenminste als je dat wilt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Nou... uhm... ik dacht gewoon aan uhm...' Ik zucht even. 'Ik snapte je in ons vorige gesprek niet helemaal, maar toen ik je om verduidelijking vroeg, kwam Ginny opeens. Daar dacht ik aan.' Ik kijk hem even vluchtig aan en kijk dan weer naar de grond. Ik ben een idioot, dat is wel duidelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ons vorige gesprek was inderdaad niet heel erg duidelijk en die verduidelijking kan ik je nu of op een andere moment ook geven' zeg ik en kijk even naar de stok die ik nog in mijn handen heb. 'Ginny heeft inderdaad een perfecte timing, maar die heeft ze niet van vreemde'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, George zei ook iets over jouw timing, toen onze eerste picknick poging mislukte.' De glimlach op mijn gezicht is weer terug, maar ik bedenk mij dat we weer afdwalen.
    'Dus, zou je het nu kunnen verduidelijken?' Ik kijk hem vragend aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ja, dat was inderdaad ook een perfecte timing, maar daar konden we beide niets aandoen' zeg ik lachend en denk terug aan dat moment. 'Er is echt zoveel veranderd in die tijd terwijl het niet zolang geleden was'
    Ik kijk haar bedenkelijk aan en knik. 'Mhm ik denk wel dat ik dat kan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Zeker,' zeg ik en ik bedenk dat ik toen nog niks wist over mijn vader. Er is echt wat veranderd en er zijn dingen gebeurd waarvan ik nooit had verwacht dat ze zouden gebeuren.
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk Fred afwachtend aan. Hij is mij een uitleg verschuldigd en ik heb liever dat hij gewoon praat dan dat ik het zijn aura moet vragen.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ah dus ik ben niet de enige die dat denkt en vindt' zeg ik en denk dan eventjes na. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar sluit hem al snel weer. Mijn blik richt ik op Adelaine. 'Hoe ga ik dit uitleggen op een manier dat je me gelooft'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Vertel me gewoon duidelijk de waarheid, Fred,' zeg ik. 'Ik beloof dat ik je geloof. Ik lees je aura niet, omdat ik je vertrouw.' Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik zijn uitleg wil horen, maar de waarheid kom ik uiteindelijk toch wel te weten. Hij gaat waarschijnlijk zeggen dat hij heel iemand anders leuk vindt en eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk. Ik moet er gewoon mee dealen.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (Mijn topics)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''