• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Het gaat er niet om wat ik bedoel, het gaat erom wat jij voelt.' Ik kijk haar even aan. 'En ik heb overigens zo het idee dat je wel weet wat ik bedoel.' Mijn vinger tekent een bliksemschicht in de lucht.
    'Misschien probeer je je over iets heen te zetten, waar je je helemaal niet overheen zou moeten zetten. En verder ga ik mij er niet mee bemoeien.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik bijt even op mijn lip. Misschien had ze gelijk... 'Maar hij vind mij niet leuk. Ik probeer het al sinds Ron eerste jaar. En aan de andere kant heb ik dan ook medeleiden met Dean.' mompel ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Medelijden hebben is geen goede reden om met iemand te gaan en het feit dat iemand anders je niet leuk vond ook niet,' zeg ik wijs. 'En nu ga ik echt mijn mond erover houden. Kunnen we het niet over iets stoms hebben zoals kleren?'


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga slapen. Byebye)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik knik even. Misschien moest ik het uitmaken met Dean en nadenken over wat ik nou echt wil. Ach, doe ik later wel... Ik grinnik even om Adelaine. 'Kleding is niet stom. Als je het stom vind, waarom doe je het dan aan?' ik grijns even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ik ook)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikten terwijl ze een kusje op zijn lippen drukten en weer op haar rug ging liggen. De felle straal die recht in haar ogen scheen irriteerde haar enorm. "God nonde-" Astoria stapte uit bed waarna ze de gordijnen dicht trok en de straal weg was, ze kroop weer terug naast Draco in bed. "Dat is beter" zei ze terwijl ze tegen hem aankroop. Een kleine geeuw verliet haar mond terwijl ze haar hoofd op zijn blote borstkast legden en een kusje op zijn kin drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ze irriteerde zich aan de felle zonnestralen en stapte zuchtend het bed uit "God nonde-" ze trok de gordijnen dicht en de stralen verdwenen meteen, snel kroop ze weer terug in bed tegen me aan. "Dat is beter" een kleine geeuw verliet haar mond en ze legde haar hoofd weer op mijn borstkas waarna ze een kusje op mijn kin drukten. Ik glimlachte flauw, en sloeg een arm om haar heen terwijl ik met mijn andere hand weer over mijn gezicht en haar ging, opstaan was niet mijn favoriete bezigheid.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Volgens mij vinden vele jongens het wel stom hoor en toch doen ze het zelf aan. Waarschijnlijk is het meer het feit dat wij het ook aan doen, dat ze stom vinden,' zeg ik grijnzend. 'Wel jammer dat we hier overigens allemaal hetzelfde aan moeten.'


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek een beetje in het niets, iets wat wel vaker gebeurden in de ochtend, dan was ze nogal afwezig. Ze keek wat naar het gordijn dat door het kleine briesje van buiten wat oplaaiden terwijl ze met haar wijsvinger willekeurige figuurtjes over zijn borstkast maakten. "Ik haat ochtenden..." mompelde ze zachtjes. Astoria kantelde haar hoofd wat waardoor ze schuin omhoog naar Draco keek. "En jij ook zo te zien want je ziet eruit alsof je niet uit bed wil komen" zei ze waarna ze zachtjes grinnikten en haar lippen zachtjes tegen de zijne aandrukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Fred meld zich ook weer:Y) ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Adelaine is naar Ginny in de ziekenzaal gegaan. Dit was de laatste post tegen Fred:

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik sta langzaam op. 'Ik ga denk nog even bij Ginny kijken en jij moet maar eens gaan slapen.' Ik druk nog een laatste kus op Freds lippen en loop dan in een opperbeste stemming naar de ziekenzaal. Als ik daar aankom, ga ik naast het bed van Ginny op een stoel zitten.
    'Gin, ben je al uitgeslapen?' fluister ik.)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik had het gelezen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké )

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 11:02 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Is goed en ik denk dat dat inderdaad een goed idee is' zeg ik glimlachend en sta dan ook. Langzaam loop ik in de richting van de leerlingenkamer. Daar aangekomen loop ik naar de slaapzalen toe en ga op mijn bed liggen. Dan heb ik pas door hoe moe ik eigenlijk ben en het duurt dan ook niet lang voor ik in slaap val.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer