• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy Brandon Von Monroe
    Ik volgde Quince, maar ik vond de situatie maar vreemd. want als iemand Anthony zo kwaad zou doen, zou ik mezelf echt niet eerst klem gaan zuipen, maar die gozer zijn hoofd meteen van zijn romp trekken. Daarbij zou ik nooit zoals Andrew ongevraagd even in iemands tas naar drank graaien en deze opdrinken. Het is dat ik er niet voor betaald heb, anders had dat al hellemaal niet in goede aarde gevallen. Maarja, dat zal allemaal wel aan mij liggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince Rodriques

    Ik open de kamerdeur en begeleid de twee naar binnen. Aangezien Andrew ook in deze kamer verblijft weet hij waar hij moet zijn.
    "Ben zo terug." Zeg ik en loop de kamer uit richting Angelica's kantoor. Ik klop op de deur. Geen reactie. Ik glimlach en loop naar binnen. In een mum van tijd heb ik het gevonden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayy Brandon Von Monroe
    Ik neem plaats in het raamkozijn als Quince de deur weer uitloopt. vast om zijn drank op te halen bij Angelica. ik probeer verveeld mijn kraag weer een beetje te fatsoneren en wacht tot Quince terug komt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince Rodriques

    Ik loop rustig weer terug naar mijn kamer. De twee flessen vanshoudend natuurlijk. Ik open de kamerdeur en loop naar binnen. Even grijns ik naar Jayy. "Shall we kick him out?" vraag ik zacht als ik bij hem sta. Ik zet de flessen(verzin iets sterks) naast Jayy neer en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik plof op mijn bed neer en kijk even naar Jayy. Daarna laat ik m op mijn rug vallen en wacht geduldig tot Quinn er is. Dan komt ie terug en kijk even op.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:54 ]

    Jayy Brandon Von Monroe
    ik grijns even en haal dan nogalant mijn schouders op. 'Ik ben nogsteeds voor, hoe minder zielen, hoe meer drank voor ons.' ik pak de fles Tequila die Quince net mee heeft genomen en zet hem aan mijn lippen. Mijn keel prinkt al bij de eerste de beste slok en het doet me goed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince Rodriques

    Ik kijk even naar Andrew, even twijfel ik. Ik loop naar hem toe. "Antz smste Jayy net dat hij zich verveelde. Misschien dat je wat met hem kan doen?" ik kijk hem aan. Als hij nou ja zegt. Hoeven we niet moeilijk te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Laat hem ook hierheen komen'mompel ik en kijk hem even aan. Ik stop mijn handen onder mijn hoofd en ga daarna zitten. 'Hoeveel krijg je eigenlijk voor die drank die ik gedronken heb?'vraag ik en pak mijn portemonnee. Ik had die drank zomaar gepakt had ik eigenlijk niet moeten doen maar ik denk nou niet echt na als ik boos ben en dat soort dingen.

    Quince Rodriques

    "Niets als je nu gaat." Zeg ik en kijk Andrew aan. Doe nou niet zo moeilijk! Ik haal diep adem. "Ga nou maar, Antz wacht." ik probeer Andrew overeind te trekken. Ik zucht een keer en kijk even naar Jayy. Die ik onzichtbaar voor Andrew, wenk. Ik had al beloofd, nuja soort van, om alleen met Jayy te drinken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Gaan jullie zelf maar'zeg ik en kijk hem aan. 'Je kan het ook zeggen als je me weg wil hebben'zeg ik boos en pak een briefje uit mijn portemonnee. Ik zie dat het een briefje van twintig is en met een zucht duw ik hem in Quince had. 'Nee ik ga niet weg dus'zeg ik en laat me weer achterover vallen.

    Jayy Brandon Von Monroe
    Quince wenkt me, maar ik kijk hem onbegrijpelijk aan. met de fles tequila nogsteeds in mijn hand laat ik me van de vensterbank glijden en ga naast hem staan tegenover Aiden. 'Ik weet het goed gemaakt. je krijgt de die twee flugel mee als je nu naar Antz gaat.' Stelde ik voor terwijl ik vragend naar Quince keek voor goedkeuring. Het was toch de goedkoopste geweest en dan was het ook nog een het minst lekker. 'Of je koopt van die 20 euro zelf drank.' Ik haal mijn schouders op. waaorm doet die zo moeilijk.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 11:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Andrew lieverd :3 je schreef Aiden)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Als jullie me er niet bij willen, ga dan lekker zelf weg dit is ook mijn kamer'zeg ik en kijk naar Jayy. 'Ik hoef die flugol niet' zeg ik boos en tast met mijn hand naar mijn beats. Ik zet hem op en koppel hem aan mijn mobiel waar ik me geluid het hardst zet.

    Jayy Brandon Von Monroe
    'Oke kom Quince. we gaan op het grasveld achter de school zitten.' Stel ik voor terwijl ik de fles dichtdraai en terug in de tas stop. Ik wilde wel naar mijn kamer, maar daar was Aiden en het leek me verstandig even bij hem uit de buurt te blijven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Quince Rodriques

    Ik kijk Jayy aan. Geeft hij echt zo makkelijk op? Ik zucht en loop naar de deur. "Nou kom dan." Zeg ik en open de deur ik loop de gang al op en kijk even naar Andrew. Echt... soms.
    Ik kijk naar Jayy. "Serieus, we hadden hem de kamer uit moeten sleuren." zeg ik dan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.