• Het komt wellicht vreemd over uit de mond van een Saw-fan, maar ik heb zo'n hekel aan bloed prikken! Vandaag werd ik getest op bloedarmoede en bij het zien van de naald werd ik uit het niets misselijk. Ik ben zo fobisch als wat voor naalden en dat terwijl ik met ogen open naar het beeldscherm staar als in Saw II de bekende Needle Pit langskomt... Uiteindelijk viel het wel mee, maar het blijft niet mijn favoriete bezigheid.

    Iemand hier ook last van vreemde verschijnselen omtrent een fobie?


    Searching heavens for another earth

    Ja, daar heb ik ook last van. Ik moest een half jaar geleden bloed prikken voor een allergie test, en toen werd ik heel misselijk. Ik kan sowieso niet goed tegen naalden of bloed, als ik dat op televisie zie durf ik ook amper te kijken... :/


    A person who never made a mistake never tried anything new

    O, dat herken ik! :\

    Ik moet elk jaar een griepprik omdat ik een longpatiënt ben. Door astma. Ik was niet gespannen ofzo, maar ik ben doodsbang voor naalden. En ik moest zitten. Ik kreeg de naald in me. En toen vertelde ik wat ik allemaal voor prikken enzo al had gehad. En ze haalde de naald eruit. Het was voorbij... En toen voel ik pas flauw :') ik kan ook niet tegen bloed.

    Maar als ik bloed in een film zie vind ik het awesome. Maar naalden blijf ik eng vinden en griezelig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kreeg zoveel prikken voor allergietesten, ik heb het echt niet meer door als iemand zo'n naald in mijn arm steekt x'].


    i put the fun in funeral

    \

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:26 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Bloedprikken moeten ze bij mij niet te vaak doen, ik val altijd flauw. Niet alleen daarbij hoor, ook bij onnozele dingen zoals mijn galajurk passen, navelpiercing zetten of een henna-tattoo laten zetten. Geen idee waar het vandaan komt trouwens.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 0:01 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Als er een wesp bij me zit, breek ik in angszweet uit, als ik bloed moet prikken en ze doen het twee keer verkeerd, ga ik haast over mijn nek en spinnen mogen van mij allemaal opzouten :l


    Caution first, always.

    Ik kan daar ook niet tegen, net als mijn zus
    Als ik bloed moet laten prikken dan moet mn moeder altijd mee, omdat ik anders flauw kan vallen

    Ik raak in paniek als er wespen in mijn buurt komen. Van naalden raak ik ook in paniek.


    26 - 02 - '16

    ik word ziek als ik gebeten word door muggen--
    Dan word ik misselijk en zwel ik helemaal op--
    voor naalden ben ik niet bang (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Saw? No problem. Andere gore horrorfilms? No problem. Naalden? Ik freak'em.
    Je bent niet alleen maw c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Als ik bloed moet laten prikken ben ik altijd zo gespannen dat er gewoon geen bloed uit komt, vraag me niet hoe dat kan.
    Ik heb ooit tien minuten met zo'n naald in mijn arm gezeten toen ze opeens erachter kwamen dat ze verkeerd hadden geprikt, sindsdien flip ik hem als het om naalden en bloedprikken gaat.

    Oh, en muizen. Brr...

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 12:53 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Wespen, spinnen kan ik nog wel aan tot in zekere maten, maar wespen neen dan kan ik letterlijk niet meer bewegen of kruip ik helemaal in elkaar tot op een zeker moment en dan loop ik gewoon weg en moet ik meestal bijna huilen.

    Wat ben ik toch vreemd en dan te denken dat ik (tot nu toe) nog nooit gestoken ben geweest ha


    The soul needs autumn.

    Voor naalden ben ik niet super bang meer, wel voor wespen, spinnen en mieren... En ja, dan freak ik 'm even.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 13:27 ]


    You are beautiful, you are love.

    Alleen toen ik klein was in Ahoy, moesten heel veel mensen van jonge leeftijd bloedprikken. Ik was zou wild aan het doen dat er 2 mensen mijn armen moesten vast houden pff


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.