• Mijn abolijst is met 4 abonementen veel te leeg, ik zoek dus met spoed story's

    Ik lees:
    -OP
    -Jasper Cullen/Hale
    -Vampire Diaries
    -SA's en andere Short story's
    -horror/thriller
    -Actie
    -Drama/Romantiek
    -Anime
    -Vampire Knight
    -Hogwards
    -DM
    -HP
    En verder alles wat niet bij ik lees geen staat.

    Ik lees geen:
    -TK of BK
    -1D
    -JB
    -andere Fanfiction's met een zanger/zangeres er in.
    -Verhalen met minder dan 10 hoofdstukken.


    kijk maar of je vind dat jou verhaal/ het verhaal van iemand anders maar je raad het mij aan wat voor mij is.

    Graag een werkende Link en beschrijving van je story. Dank u

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 9:45 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Unforgettable Memories


    Op de nacht van 21 april sterft de 23-jarige Alexander Shermans door een fatale ongeval. Zijn auto boste op een andere auto. De chauffeur van de andere auto zat fout en pleegde vluchtmisdrijf. Hij werd opgepakt en aangeklaagd voor het ongeval dat lijden tot de dood en het vluchten.
    Laura Octavia Allison het twintig jarige vriendennetje van Alexander is volledig van slag maar probeert toch veder te gaan met haar leven.
    Ze kan Alexander echter niet loslaten en schrijft hem bijna dagelijks brieven. De eerste brief leest ze voor op zijn begrafenis de andere brieven verbrandt ze aan het graf van Alexander. De assen vermengen zich met de wind en komen op die manier bij Alexander terecht, dat neemt Laura aan.
    Ze wilt haar studies afmaken en probeert haar leven weer op te pakken maar haar leven veranderd in een samensmelting van brieven en herinneringen. Toch houdt ze zich sterk, het leven bestaande brieven en herinneringen is een bewuste keuze. Ze probeert op deze manier haar verdriet te verwerken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een OP, kan je misschien een kijkje nemen? ;D It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    ik heb hier twee waargebeurde SA's.

    Im just a kid! [SA]
    en
    Rust in vrede [SA]

    uileg is niet echt nodig denk ik, het wijst zich vanzelf.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gevangen in het verleden



    Een verhaal vol verdriet, verlies, vriendschap en romantiek.

    Amber is een jonge vrouw die er alleen voor staat. Ze draagt de zorg voor haar zoontje en probeert de eindjes aan elkaar te knopen. De dood van Daniël draagt zij als een zware last met zich mee en het lijkt alsof ze met iedere stap vooruit, twee stappen achteruit zet. Ze weet zich geen raad met de pesterijen waar haar zoontje onder lijdt op school en probeert zich staande te houden bij alle tegenslagen die ze op haar pad tegen komt.
    Dan wordt de knappe, zelfverzekerde Michael haar op een presenteerblaadje aangeboden. Het lijkt een perfecte afloop te krijgen en Amber vindt steeds meer innerlijke rust. Ze weet het zware verlies van Daniël een plekje te geven, terwijl haar liefde voor Michael groeit.

    Toch is het niet zo perfect als ze had gehoopt…



    ~ Dit is mijn eerste verhaal dat ik hier post
    ~ Drama/Romantiek
    ~ Nederlands geschreven
    ~ Bevat enkele 16+ scènes
    ~ Goed opbouwende kritiek is altijd welkom


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    http://www.quizlet.nl/stories/92600/thoughtsepic-saga/
    proloog:

    Donkere verschijningen kwamen op ons af, het geluid van het monster was oorverdovend.
    Ik pakte stevig Edyth's hand vast. Ze keek me angstig aan.
    Ik weet wat ze dacht,
    We gaan eraan...





    even kort:
    Hoofdpersoon: Gaia
    Speciale kracht: kan gedachten lezen
    16 jaar



    Gaia wordt gevangen genomen door de vijand {Clarewood}, daar ontmoet ze Edyth.
    Edyth is een klein meisje van 8 jaar ze heeft lang blond haar en blauwe ogen.
    Wanneer Gaia hoort dat haar hele dorp uitgemoord is heeft ze nog maar 1 doel:
    Edyth thuis brengen. Wat bijna onmogelijk is want ze moesten eerst zien te ontsnappen...

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 21:08 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Actie - Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen

    27 hoofdstukken, ik activeer elke dag.


    Take risks and conquer your fears.

    Delia Hazana


    Delia is als jonge heks opgegroeid bij ouders die een hekel hebben aan tovenarij. Als ze voor het eerst naar Zweinstein vertrekt krijgt ze van haar ouders te horen dat ze nooit meer terug mag komen. Gelukkig vangt haar tante Narcissa, de nicht van haar moeder, haar op.
    Al snel merkt Delia dat ze bijzondere krachten heeft, maar zowel Narcissa als Perkamentus verbieden haar hierover met anderen te spreken. Dit is echter niet zo eenvoudig als het lijkt, zeker niet als een bepaald persoon van haar krachten hoort...

    Bij het begin van dit verhaal zit Harry in zijn vijfde jaar



    De Andere Vuurmeester



    500 jaar na de oorlog van vuurheer Ozaï tegen de andere naties, is de vuurnatie opnieuw op het idee gekomen de machtigste te zijn. Ook nu is er geen avatar meer die hen kan redden.
    Lizzie, een jonge vuurmeester, doet er alles aan om opnieuw voor vrede te zorgen

    Ik zag je profielfoto en ik dacht, ik zet hem erbij :Y)


    En neem verder misschien ook nog een kijkje bij mijn quiz -> beschrijvingen van al mn stories (Twilight, HP, THG, OP, drama, avontuur, kortverhalen, ...)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:54 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen


    Symphony Of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ONE TEAM, ONE DREAM

    ONE TEAM, ONE DREAM

    Without passion life is nothing.

    Het gaat zeg maar over een groep cheerleaders, en wat ze elke dag beleven. Gewoon een verhaal over het tienerleven, met drama, romantiek en nog veel meer!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    http://www.quizlet.nl/chapters/870196/chapter-1/


    Wanneer Jason zijn broer verliest aan zelfmoord is Jason nog jong, thuis gaat het daarna bergaf. Hij moet niet alleen het verlies van zijn broer verwerken, maar ook het verlies van zijn ouders. Want die zijn niet vaak meer thuis, en wanneer ze thuis zijn roepen ze of zijn ze dronken.
    Jason groeit niet al te gelukkig op en kan het verlies van zijn broer nooit echt verwerken. Als hij twaalf jaar wordt zweert hij wraak op zijn broers graf. Hij zal de pesters die zijn broer de dood in hebben gejaagd terugpakken, en hard ook.

    soundtrack

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 20:31 ]


    Ex astris, sciencia