• Ik moet voor een presentatie een filmpje van dailymotion hebben.
    Ik zou het liefst het willen downloaden, maar ik heb geen idee hoe.
    Wie kan mij helpen?

    (Dailymotion is ongeveer de franse youtube)


    Get outta my head!

    Deze?
    Dat was het eerste wat ik zag. ;D


    Peace, love, glee.

    JonaStories schreef:
    Deze?
    Dat was het eerste wat ik zag. ;D
    Hha, ja zo was ik ook aan het zoeken, maar ik vraag me af welke betrouwbaar is. (:


    Get outta my head!

    Ik heb orbit gehad. Hij is een beetje irritant af en toe, omdat hij bij elke video en flashding vraagt of hij het moet downloaden, maar hij is wel betrouwbaar. Je kunt hem daarna ook gewoon deïnstaleren.

    Het nadeel is dat hij het omzet in een formaat (naam even vergeten) die de meeste spelers niet ondersteunen en dat ik nog geen conversieprogramma of speler heb gevonden.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Ik heb orbit gehad. Hij is een beetje irritant af en toe, omdat hij bij elke video en flashding vraagt of hij het moet downloaden, maar hij is wel betrouwbaar. Je kunt hem daarna ook gewoon deïnstaleren.

    Het nadeel is dat hij het omzet in een formaat (naam even vergeten) die de meeste spelers niet ondersteunen en dat ik nog geen conversieprogramma of speler heb gevonden.

    flv? ja, daar heb je wel programma's voor, maar die vind je niet zo snel gratis&legaal. ik zou even zoeken. ^^
    edit: heb je het nog gevonden trouwens? ik wil het ook wel voor je converteren. ;]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 15:05 ]


    Peace, love, glee.