• Iemand geïnteresseerd in Wicca? (gewoon een vraag);)


    In the end we only regret the chances we didn't take

    Ik ben Wiccan. :')


    Take me to wonderland

    Ik ben geen Wiccan maar een Therian, maar ik ben er wel heel erg geinteresseerd in (:

    Ik ben er wel geïnteresseerd in ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben geïnteresseerd in heel veel dingen. :Y)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ok ik zoek namelijk nog iemand die me er nog wat meer kan over leren(flower)


    In the end we only regret the chances we didn't take

    hopestar schreef:
    Ok ik zoek namelijk nog iemand die me er nog wat meer kan over leren(flower)

    Ik denk dat je het beste naar de bibliotheek kan gaan, daar hebben ze wel genoeg informatie, en wat over het internet kan scrollen. En het ligt er dan aan wat je dan precies meer wil weten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben geen wiccan of zo, maar ik houd me er ook niet zo mee bezig.


    26 - 02 - '16

    Ik ben er denk ik iets te nuchter voor, maar ik vind het op zich wel interessant.

    Elvenking Er zijn ook nuchtere Wiccans hoor ;) ik ben het levende bewijs, ben Wiccan én therian


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Storiefan schreef:
    Elvenking Er zijn ook nuchtere Wiccans hoor ;) ik ben het levende bewijs, ben Wiccan én therian

    Ik weet wel wat over wicca, maar ik heb nog nooit gehoord van therian. Wat is het eigenlijk?


    Seasons will change, but I shall remain

    dat je denkt dat je eigenlijk een dier in een verkeerd lichaam bent


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    althans, da's mijn ervaring.Ik denk/eb t gevoel dat ik eigenlijk een wolf ben in t lichaam van een mens.


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Ooh ik ben zo ongeveer zo geval dat het kan zijn als mijn moeder er niet zo over doet. Ze vind het gevaarlijk en onzin. Ik heb er wel wat over gelezen, en ken ook wel een paar mensen die het zijn, maar mijn moeder heeft het er niet zo op.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Resilience schreef:
    Ik ben geen wiccan of zo, maar ik houd me er ook niet zo mee bezig.


    wat was dit ookalweer

    Storiefan schreef:
    althans, da's mijn ervaring.Ik denk/eb t gevoel dat ik eigenlijk een wolf ben in t lichaam van een mens.


    Hoe weet je dat? Wat doe je dan anders dan 'gewone' mensen? In laten en doen, zeg maar.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!