• De titel said it all
    Hoe zit jou haar vandaag?
    BV: Staart, los, vlecht

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Strakke staart, nog nattig van het douchen.

i put the fun in funeral

Calderone schreef:
    In een handdoek, heb net gedoucht. Maar ik doe het zo los denk ik. Of toch gewoon in een staart.

Los, maar ik heb net op de fiets een regenbui over me heen gekregen T.T

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Zoals 't zit als ik net wakker word. o 3o

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Soort dot. Juist gewassen en als ik het er morgen uit doe, dan pas heb ik mooie golven.

O, look at all the fucks I give:

Mijn haar zit niet, mijn haar hangt.

-

In een knot van gisteravond waar ik mee geslapen heb xD

Pretty is just a pretty word.

ik ben net klaar met krullen. maar ik weet nog niet wat ik er verder mee ga doen.
    en ik hoop dat het niet weer gaat regen straks, want anders was het pure tijdverspilling ;c

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Ik heb mijn haar niet gedaan dus het zit vreselijk :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Los
    sinds ik mijn haar een stuk korter heb laten knippen is het bijna altijd los.

Rembrandt schreef:
    Dot.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Staart

Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

Los

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Knot, doe ik altijd als ik ga slapen.

"never let anyone dull your sparkle"

In een uitgezakte staart, moet het nog fatsoeneren. :]

Big girls cry when their hearts are breaking