• wie is er ook zo fan van TVD ??

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik maar dat wist je al x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik!


    Ex astris, sciencia

    Ik. Al vond ik het derde seizoen minder. Het begon zo goed, maar na de seasonbreak ging het er een beetje over. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe afleveringen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik, maar allen van de serie.
    De boeken ga ik ooit een keer lezen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik en de boeken ben ik nu mee bezig nog 10 blz en ik heb boek 4 uit. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    *steekt hand op* ME! *O*


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik (:


    Olive

    Ik zit momenteel bij aflevering 16 van het eerste seizoen maar ben al een fan :3 alleen moet ik de boeken ergens krijgen.

    De boeken zijn niet goed. Elena is een blonde del en een heel deel personen doen niet mee. Ik heb ze nooit gelezen, maar een vriendin raad ze me ook niet aan omdat ze ze zo slecht vond en er nu van af wilt. Iemand interesse anders?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    De boeken zijn niet goed. Elena is een blonde del en een heel deel personen doen niet mee. Ik heb ze nooit gelezen, maar een vriendin raad ze me ook niet aan omdat ze ze zo slecht vond en er nu van af wilt. Iemand interesse anders?


    De boeken zijn goed als je de serie niet hebt gezien. Ik heb wel interesse, hoeveel boeken en hoeveel (:?


    Olive

    Pyromancer schreef:
    De boeken zijn niet goed. Elena is een blonde del en een heel deel personen doen niet mee. Ik heb ze nooit gelezen, maar een vriendin raad ze me ook niet aan omdat ze ze zo slecht vond en er nu van af wilt. Iemand interesse anders?

    Tja, als ze dan slecht zijn koop zal ik ze maar beter vanuit een bib lenen.

    Pyromancer schreef:
    De boeken zijn niet goed. Elena is een blonde del en een heel deel personen doen niet mee. Ik heb ze nooit gelezen, maar een vriendin raad ze me ook niet aan omdat ze ze zo slecht vond en er nu van af wilt. Iemand interesse anders?

    Ik vond de boeken wel meevallen, maar ze zijn gewoon heel erg verschillend van de serie. Niet dat ik die boeken ooit nog 's nachts ga lezen, dan schrik ik van elk geluid. ._.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:54 ]


    Ex astris, sciencia

    Viviee schreef:
    (...)

    De boeken zijn goed als je de serie niet hebt gezien. Ik heb wel interesse, hoeveel boeken en hoeveel (:?
    Contacteer Janna.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb de eerste aflevering gekeken en het eerste boek gelezen, maar ik ben er niet verder in gegaan, omdat ik ook Pretty little liars kijk, en twee series (+ nog 3 anime) is toch wel een beetje te veel van het goede.


    | Reality is for people that lack imagination |

    De boeken zijn idd heel anders als je de serie hebt gezien en je moet echt heel even omschakelen en het absoluut niet met de serie verglijken, want in de boeken gebeuren veel minder dingen dan in de serie en katherine is heel anders dan in de serie en Elena is in het begin van het eerste boek best gemeen en dat soort dingen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp