• Hoe weet je of je gezien word als een scharrel? Heb laatst met een vriend afgesproken, die ik inmiddels een jaar ken en altijd al een leuke jongen heb gevonden. Dit was de eerste keer dat we echt alleen waren. En nouja, hij deed, laten we zeggen, liefdevolle dingen (hier groeiden mijn gevoelens door) maar hij wou wel met me zoenen. Door bepaalde gesprekken, heb ik het idee dat hij me als een scharrel zou kunnen zien. Misschien heb ik dit wel fout, daarom wil ik graag weten hoe je er eventueel achter zou kunnen komen als je gezien word als een scharrel. Hoe gedraagt een boy zich bijvoorbeeld? Natuurlijk weet ik dat praten de beste oplossing is, maar dat gaat gewoon niet zo makkelijk. Zou me dan ook erg stom voelen als hij mij alleen als een scharrel zou zien. Alvast bedankt! xx

    PS: Dit is even héél kort uitgelegd. Ik wil liever niet het hele verhaal hier op quizlet zetten. Dus mocht je het hele verhaal willen weten + advies geven, dan PB ik je graag!

    Scharrel ,wat is een scharrel?


    Shoganai i ne~

    Shinhwa schreef:
    Scharrel ,wat is een scharrel?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zou je me erover willen pb'en? Dit is echt héél eng, want ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, denk ik. 0.0


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Shinhwa schreef:
    Scharrel ,wat is een scharrel?

    Een scharrel is euhm, een 'one night standje' gwn even voor het plezier en je zo hard en snel laten vallen als ze je genomen hebben?x


    It's a shot in the dark, but I'll make it!

    Als een jongen het alleen heeft over dat ie je wil zoenen en met je wil afspreken, en het verder niet heeft over leuke dingen heeft of over zijn/jouw dag of dat hij je leuk vindt of zo, dan zou het kunnen dat hij je als een scharrel ziet. Maar zoiets verschilt altijd, per jongen en per situatie, dat kun je alleen weten als je details weet van hoe hij zich gedraagt :')
    PB me maar als je wilt, ik geef graag advies als ik kan (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Shinhwa schreef:
    Scharrel ,wat is een scharrel?

    Een soort van 'relatie' die meer gericht is op het lichamelijke deel. Daarmee bedoel ik dat je vrijblijvend kunt zoenen + seks kunt hebben, zonder dat er gevoelens bij komen kijken. Dit ligt natuurlijk wel bij iedereen anders. Zo heb ik gehoord dat sommige mensen ook gewoon dingen doen met hun 'scharrel'. Een soort vriendschap ook, maar ondertussen wel seks/zoenen. En nogmaals, natuurlijk geen gevoelens.

    PS: Nogmaals, anderen zien scharrelen misschien weer als iets anders. Maar in mijn ogen, is dit scharrelen. Zo heb ik het ook 'geleerd'. Niet dat ik zelf scharrel, maar van verhalen en stuff.

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Een soort van 'relatie' die meer gericht is op het lichamelijke deel. Daarmee bedoel ik dat je vrijblijvend kunt zoenen + seks kunt hebben, zonder dat er gevoelens bij komen kijken. Dit ligt natuurlijk wel bij iedereen anders. Zo heb ik gehoord dat sommige mensen ook gewoon dingen doen met hun 'scharrel'. Een soort vriendschap ook, maar ondertussen wel seks/zoenen. En nogmaals, natuurlijk geen gevoelens.

    PS: Nogmaals, anderen zien scharrelen misschien weer als iets anders. Maar in mijn ogen, is dit scharrelen. Zo heb ik het ook 'geleerd'. Niet dat ik zelf scharrel, maar van verhalen en stuff.


    Ik zie scharrelen juist meer als het van de een naar de ander gaan. Dan weer tegen de een zeggen hoeveel je van hem/haar houdt, om diegene daarna keihard te dumpen en door te gaan naar de volgende.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bazart schreef:
    Zou je me erover willen pb'en? Dit is echt héél eng, want ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, denk ik. 0.0

    Ik ga even mijn verhaal typen en dan stuur ik je een pb! (:

    Vragen of hij verder wil (en dan wel duidelijk maken dat je daarmee doelt op een relatie)? Daar moet je trouwens wel de guts voor hebben. Maar je weet dan wel meteen hoe het zit.
    Als hij te lang nadenkt, dan kun je vrijwel meteen zeggen dat je een scharrel voor hem bent. Moet hij even nadenken en zegt dan ja of ik weet het niet, dan twijfelt hij nog een beetje. Zegt ie meteen ja, dan weet je genoeg.
    Je kunt dit gewoon vragen. Als hij je namelijk echt leuk vindt, dan begrijpt hij vast wel dat je dit niet meteen wilt. Reageert hij paniekerig, tja...

    Succes nog! Je kunt altijd nog iets vragen als je dat wilt! (PB, GB, dit topic, maakt niet uit)


    Deep inside, I've never felt alive

    Freerunner schreef:
    (...)

    Ik zie scharrelen juist meer als het van de een naar de ander gaan. Dan weer tegen de een zeggen hoeveel je van hem/haar houdt, om diegene daarna keihard te dumpen en door te gaan naar de volgende.

    Oh okee. Ik zie zoiets dan meer als playen. Scharrelen kan ook met meerdere meisjes, daar niet van. Maar het komen geen gevoelens bij kijken, ook geen zogenaamde gevoelens!

    Shinhwa schreef:
    Scharrel ,wat is een scharrel?


    Dat je met die persoon aan het daten bent. Soms loopt het uit op een relatie, soms ook niet. Ik zie dat iedereen er anders over denkt, haha ;P

    Ik wist wel al wat scharrel betekend, maar je moet het eens heel vaak achter elkaar hard op zeggen. Vaagheid.


    Life is full of fake people