• Heyy,
    Ik heb dus twee ideeën voor Larry Stylinson fanfics.
    Ik ga ze allebei schrijven, alleen weet ik nog niet precies wanneer en welke eerst.
    Maar ik zoek dus voor allebei een titel, aangezien ik behoorlijk hard faal in titels bedenken.

    Verhaallijn 1:
    De families van Harry en Louis hebben al jaren een hekel aan elkaar. Er zijn altijd ruzies en problemen, totdat de familie Styles een plan bedenkt om de familie Tomlinson een hak te zetten; Ze ontvoeren Louis. Als de familie Tomlinson Louis ooit nog terug wil zien, zullen ze losgeld moeten betalen. Het bedrag wat de familie Styles eist is torenhoog en onmogelijk haalbaar voor de Tomlinson's. Mr. en Mrs. Styles besluiten dat hun zoon Harry de ontvoerde jongen moet bewaken en moet zorgen dat hij te eten krijgt. Net als de rest van zijn familie heeft Harry een bloedhekel aan iedere Tomlinson, Hij is dan ook niet zo aardig voor de arme jongen, die juist, in tegenstelling tot zijn familie, niks met alle ruzies te maken wilde hebben.
    Langzamerhand begint Harry steeds meer medelijden met de jongen te krijgen en begint hij hem zelfs aardig te vinden. Hij durft hem alleen niet te laten gaan, bang dat zijn familie ook hem zal haten. Maar wat is hem meer waard, Louis - die hij overigens steeds leuker begint te vinden - of zijn familie?


    Verhaallijn 2:
    Louis Tomlinson is een verwende jongen. Hij heeft geen vrienden; niemand mag hem om die eigenschap, en bovendien vindt hij niemand goed genoeg om zijn vriend te kunnen zijn. Hij kan er niet tegen als hij zijn zin niet krijgt.
    Ondanks dat zijn ouders dit verwende gedrag zelf hebben veroorzaakt, zijn ze het spuugzat. Ze sturen hem naar een zomerkamp. Niet zomaar een zomerkamp, nee, een zomerkamp in Ghana waar hij vrijwilligerswerk gaat doen. Ze willen hiermee bereiken dat hij realiseert dat er mensen zijn die het een stuk slechter hebben.
    Gedwongen door zijn ouders vertrekt Louis met veel gezeur en geklaag. Ze slapen daar in een soort herberg, wat Louis helemaal niet aanstaat. Geef hem maar een luxe hotel, met jacuzzi en een groot hemelbed. In de herberg heeft hij alleen een kamer met een stapelbed en een kast, die hij moet delen met een ander. Ook heeft hij geen eigen badkamer, er is alleen een gezamenlijke wasruimte met een paar douches, en een ruimte met wat wc-hokjes. Ghana is en blijft een arm land, en dan is de herberg al veel luxer dan waar de meeste inwoners het mee moeten doen. Toch maakt de situatie waar de mensen in Ghana inzitten wel indruk op de jongen, die dat absoluut niet gewend is. En de krullenbol waarmee hij zijn kamer moet delen, blijkt uiteindelijk niet zo erg te zijn als hij dacht.

    Harry Styles is een spontane, vrolijke jongen die vrijwillig naar het zomerkamp gaat, hij wil de mensen in Ghana graag helpen. Hij heeft er dan ook veel zin in. Het enige nadeel is dat hij met de verwende Louis Tomlinson op een kamer moet slapen. Hij mag hem, zoals de meeste hem niet mogen, totaal niet. Hij besluit zich weinig van de Tomlinson aan te trekken, en gewoon van zijn reis te genieten. Toch trekt de verwaande jongeman hem toch aan.


    "Family don’t end in blood”

    It's never gonna happen - Part fiftyseven.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Hmm, ik weet momenteel niks, sorry ;s


    16 - 09 - '17

    Verhaallijn 1: The Hostage
    Verhaallijn 2: Ik weet op het moment niet echt iets...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Verhaallijn 1: Hate Can't Drive Us Apart?
    Verhaallijn 2: The Spoiled And The Good?

    ><


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Eerste verhaallijn
    - De liefdebewaker
    - Mr & Mrs Styles
    - I'll be your guard

    Tweede verhaallijn
    - Separate but equal
    - Verschillend maar toch hetzelfde


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf