• Zo onwijs handig op Tumblr, dat ik me er ook wel op Quizlet zou willen hebben!

    Wat houdt "qeue" in?
    Stel, je gaat op voor een wat langere tijd op vakantie en je verhaal staat een poosje stil. Dan is dit de oplossing:
    Je schrijft wat hoofdstukken vooruit en kan via de "queue", je hoofdstuk op een timer zetten dat ze toch online komen te staan terwijl jij weg bent. Zo laat jij je verhaal niet alleen achter en kan je - je lezers alsnog ammuseren, zónder dat je er omkijk naar hebt.

    Voordelen:
    • Je hebt er geen omkijken naar;
    • Je krijgt nog steeds je feedback, mocht je er tegenop zien om weer te beginnen als je terug komt van vakantie.

    Nadelen:
    • Het kan te druk overkomen in je story-details (activeren - aanpassen - lezen - beta aanvragen-);
    • Voor de Mods en/of Rutger zou het wat langer duren, door aanmaak van een extra mapje zodat je weet wat je in je queue hebt staan.

    Het is een idee en ik wilde het graag even uitspreken!

    MVG,
    Femke


    ' Nyctophilia '

    Dit is al meerdere malen voorgesteld, maar er is nooit wat van gekomen. Geloof ook niet dat het ooit gaat komen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dit is al vaak voorgesteld en afgewezen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Dit is al vaak voorgesteld en afgewezen.


    + Ik vind het wel een goed idee


    26 - 02 - '16

    Yoda schreef:
    Dit is al meerdere malen voorgesteld, maar er is nooit wat van gekomen. Geloof ook niet dat het ooit gaat komen.


    Dit en het is ook een beetje nutteloos, meld gewoon dat je op vakantie gaat, je lezers zullen het wel begrijpen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Feline schreef:
    (...)

    + Ik vind het wel een goed idee


    Nee wacht, volgens mij zei Rutger ooit in een van de honderden topics over dezelfde suggestie dat dit wel een goed idee was en dat hij ernaar ging kijken. Overbodig topic is overbodig :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Nee wacht, volgens mij zei Rutger ooit in een van de honderden topics over dezelfde suggestie dat dit wel een goed idee was en dat hij ernaar ging kijken. Overbodig topic is overbodig :Y)


    Haha, ik ben benieuwd! Bedankt voor de hulp ;)


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    (...)

    Haha, ik ben benieuwd! Bedankt voor de hulp ;)


    Je mag lang wachten, de zoekfunctie is ook al een tijdje stuk (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Je mag lang wachten, de zoekfunctie is ook al een tijdje stuk (cat)


    Ach xd. Ik wacht gewoon, tot ik meer weet en tot op dat moment, blijf ik respect hebben voor Rutger en de Mods die de site draaiende en onder handen houden! (flower)


    ' Nyctophilia '

    De zoekfunctie is al gefixt, zei Rutger :3


    26 - 02 - '16