• Ik heb deze besteld en net ontvangen. Ik wilde al een tijdje leren haken maar nu ga ik echt de uitdaging met mezelf aan, haha. Lijkt me geweldig om zo'n lekkernij zelf gehaakt te hebben.



    '12 vrolijke patronen voor de heerlijkste hapjes

    Maak verrukkelijke lekkernijen met deze verzameling originele patronen. Deze set bevat een boek met meer dan 75 kleurenfoto's en duidelijke stapsgewijze beschrij vingen. Binnen de kortste keren zet u de lekkerste dingen in elkaar, zoals twee erwten in de dop, een blije hotdog en schattige koekjes, alle in de populaire Japanse amigurumi-stijl.
    Zowel beginners als ervaren handwerksters zullen smullen van deze heerlijke hapjes, die beslist smaken naar meer!
    Deze box bevat alles wat u nodig heeft om twee van de projecten te maken: een chocoladecupcake en een chocoladedonut met wit glazuur en roze hagel.'

    Wordt vervolgd.. =3

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:59 ]

    Aw, dat is echt schattig. :3

    Ziet er leuk uit! Succes!
    Mijn oma kan heel goed haken. Ze maakt haar eigen kleding (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Succes! Het ziet er schattig uit :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hhahaha, LOL.
    maar ze zijn echt cute (H)


    -

    Namstar schreef:
    Succes! Het ziet er schattig uit :3


    26 - 02 - '16

    Joo, daar krijg je honger van..
    & het ziet er lastig uit, succes!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    cool :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Namstar schreef:
    Succes! Het ziet er schattig uit :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Awesome! Ik hoop dat het goed lukt :'D Maar stiekem zijn echte baksels toch lekkerder hoor...
    En ik heb je rode touwtje nog steeds om :Y)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oh mijn God, zo cool! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heeeeeeeeeeeel veel succes. Ik ben er een tijdje geleden ook aan begonnen - maar nooit afgemaakt, niets voor mij..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Freerunner schreef:
    Awesome! Ik hoop dat het goed lukt :'D Maar stiekem zijn echte baksels toch lekkerder hoor...
    En ik heb je rode touwtje nog steeds om :Y)

    Ik hoop het ook! Maar de beschrijving verzekert me dat beginners en kinderen het ook kunnen x'D
    Ja dat wel maarja.. hier van mag ik er meer maken, hahaha!
    Super! Ik mijn witte ook =3 Dat is de enige die ik echt niet af krijg, ook niet tijdelijk. Tenzij ik m doorknip..

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 20:39 ]

    Ik kan een sliert haken. Yay.
    Maar dit lijkt zoveel leuker! Succes! :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Namstar schreef:
    Succes! Het ziet er schattig uit :3


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Oh, ik dacht eerst even dat het een bakboek was. Tot ik je bericht begon te lezen. Ik dacht: Haken? Wat heeft dat ermee te maken? En toen keek ik beter het plaatjes en dacht ik: o... dom. (krul)


    O, look at all the fucks I give: