• Ik ben voor een van mijn stories een trailer aan het maken, gewoon om even te proberen. Maar ik kom wat beeldmateriaal te kort, zouden jullie me kunnen helpen?
    Ik zoek een stukje waarin een jongen van een jaar of twaalf bij een graf zit, en -maar dat kan ik van een ander stukje halen- wraak zweert.
    Zou een van jullie een film of serie weten waar dat in voorkomt?
    Alvast bedankt!


    Ex astris, sciencia

    Youtube.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik las 'jongen van een jaar of twaalf dat bij een giraffe zit'. :'D
    Maar nee, sorry. Het is dat ik zo weg moet, anders had ik graag voor je gezocht.


    everything, in time

    Ik zal even nadenken, maar ik weet niet meteen iets. Als het nu een meisje was geweest had ik je TVD aangeraden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bronx schreef:
    Youtube.

    Ik heb al rond gezocht op youtube, maar blijkbaar zoek ik op de verkeerde dingen, want dan vind ik niets.


    Ex astris, sciencia

    --> Titel aangepast op aanvraag van topic eigenaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pyromancer schreef:
    Ik zal even nadenken, maar ik weet niet meteen iets. Als het nu een meisje was geweest had ik je TVD aangeraden.

    Dat had ik dan ook gebruikt en ik was criminal minds al aan het doorspitten, maar daar heb ik ook niet al te veel geluk mee.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Dat had ik dan ook gebruikt en ik was criminal minds al aan het doorspitten, maar daar heb ik ook niet al te veel geluk mee.
    Op het einde van de nieuwe badman zit er iemand voor een graf, maar dat is geen jochie van 12. En die film speelt nog maar in de cinema, dus daar ben je ook niet veel mee. Idem voor het einde van de serie van Sherlock.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?