• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het nog nooit gekeken... maar nu vraag ik me af waar dit over gaat? ><

    Strider schreef:
    Ik heb het nog nooit gekeken... maar nu vraag ik me af waar dit over gaat? ><
    Het is echt een hele leuke serie, maar als ik het vertel spoil ik een beetje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik denk niet Paige, dat zou te doorzichtig zijn. Ik denk eerder Aria, Ezra of Emily eigenlijk. En ik heb geruchten gehoord dat er iets ergs gaat gebeuren met de mama van Hanna/Caleb. Caleb mag alleszins al niet doodgaan D:

    Caleb is het trouwens al zeker niet een vriendin van me heeft de boeken gelezen en ik wou dat weten. i <3 Caleb/Haleb omg

    Translucent schreef:
    Ik denk niet Paige, dat zou te doorzichtig zijn. Ik denk eerder Aria, Ezra of Emily eigenlijk. En ik heb geruchten gehoord dat er iets ergs gaat gebeuren met de mama van Hanna/Caleb. Caleb mag alleszins al niet doodgaan D:
    Het zou iemand zijn van wie je het niet verwacht, maar dat zeiden ze ook bij Mona. Als het Paidge is, zou ik het ergens logisch vinden, maar het zal vast iemand anders zijn. Ik heb ook even gedacht Aria A was, maar ze komt zelf ook wel een paar dingen tegen, dus dan zou het een beetje raar zijn om van haar A te maken. Ezra vetrouw ik voor geen zak en Emily vind ik ergens te dom om A te zijn. Ze is vaak van niet veel op de hoogte en de zwakke schakel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Translucent schreef:
    Caleb is het trouwens al zeker niet een vriendin van me heeft de boeken gelezen en ik wou dat weten. i <3 Caleb/Haleb omg
    De serie en de boeken zijn niet gelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou het vriendelijk vinden moest je het even melden als je mijn titel veranderd. Danku. Niet dat er in die foto een spoiler zit, maar swat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Translucent schreef:
    Caleb is het trouwens al zeker niet een vriendin van me heeft de boeken gelezen enr iets ik wou dat weten. i <3 Caleb/Haleb omg

    De televisieserie klopt niet met de boeken.
    Ik denk in ieder geval Ezra, dacht ik al vanaf het begin, hoewel er een foto te zien is waar Hanna - Aria en nog iemand opstaan, dus ik denk inderdaad dat e gebeurd is met de moeder van Hanna of Caleb. Plus, ik denk dat die Nate - die zogenaamde nicht van Maya - er ook iets mee te maken heeft en waarschijnlijk die stalker is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Pyromancer schreef:
    (...)De serie en de boeken zijn niet gelijk.

    Weet ik niet, ik heb de boeken niet gelezen. Maar ik denk niet dat het Caleb is, hij heeft al een keer gezegd "I am A", dan ging hij A mee zoeken en dat zou ik gewoon raar vinden.

    Maar we zullen het vanavond weten :Y) Ben wel erg benieuwd.

    Roden schreef:
    (...)
    De televisieserie klopt niet met de boeken.
    Ik denk in ieder geval Ezra, dacht ik al vanaf het begin, hoewel er een foto te zien is waar Hanna - Aria en nog iemand opstaan, dus ik denk inderdaad dat e gebeurd is met de moeder van Hanna of Caleb. Plus, ik denk dat die Nate - die zogenaamde nicht van Maya - er ook iets mee te maken heeft en waarschijnlijk die stalker is.

    Van Nate denk ik ook. Die is gewoon... weird.

    Translucent schreef:
    (...)
    Weet ik niet, ik heb de boeken niet gelezen. Maar ik denk niet dat het Caleb is, hij heeft al een keer gezegd "I am A", dan ging hij A mee zoeken en dat zou ik gewoon raar vinden.

    Maar we zullen het vanavond weten :Y) Ben wel erg benieuwd.
    Ik heb ze ook nog niet gelezen, maar er werd gezegd dat de boeken en de serie niet gelijk waren. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ezra.
    Ik denk dat Paige slechts de moordenaar is van Alison en Maya.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:20 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Weet er trouwens iemand wanneer die aflevering in Amerika begint? Dan kan ik ongeveer schatten wanneer die online komt.

    Translucent schreef:
    Weet er trouwens iemand wanneer die aflevering in Amerika begint? Dan kan ik ongeveer schatten wanneer die online komt.


    Hij staat ong. om 3 uur 's nachts hier online, dacht ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Translucent schreef:
    Weet er trouwens iemand wanneer die aflevering in Amerika begint? Dan kan ik ongeveer schatten wanneer die online komt.
    Nee sorry. Ik kijk altijd de woensdag eigenlijk. Al schat ik iets van 2u.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?