• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gregory 'Greg' Montgommery
    Ik zie dat een van de jongens mijn kant op kijkt met zo'n super hatelijke blik. Ik vernauw mijn ogen en kijk hatelijk terug. Wat een klootzak. Ik haatte hem nu al. En naar de meisjes kon 'ie wel lachen. Haha. Erg grappig. Heard my sarcasm? No? To bad for you than. Ik keek weer naar de grond en focuste me op mijn heerlijke metal muziek. Muziek was echt mijn leven. Iets waar ik never nooit zonder zou kunnen of zonder zou willen. Mensen die dat sneu vonden hadden voor mijn idee maar gewoon pech gehad. Wie hield er nou niet van muziek?


    26 - 02 - '16

    [mijn topics. ik maak zo een begin -eerst nog heel ff helpen met afwasmachine-]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Maiiinnn topics!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet weg, ben er morgen weer.]


    26 - 02 - '16

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    Een jongen die er nogal uit ziet als een gladjanus werpt eerst een jongen met zwarte kleren en zwart haar een wat hatelijk blik toe waarna hij naar mij en de andere meisjes glimlacht. Ik rol overduidelijk met mijn ogen. Duidelijk een gladjanus. Ik werp nog een blik op de jongen met de zwarte haren. Zijn metalmuziek is te horen waar ik sta en ik trek lichtjes mijn neus op. Gatver, metalmuziek. Daar kan je alleen maar depressief van worden, misschien draagt hij daarom alleen maar zwart. Hij zou eens muziek van Glee moeten luisteren. Ik frons lichtjes en schud mijn hoofd. Dat heeft toch geen zin. Hij is toch niet meer te redden. Mijn blik glijdt over de rest van de groep. De meeste ken ik alleen van gezicht. Met geen enkele van hun heb ik ooit echt een gesprek gehad. Zelfs geen hoi op de gang. Mijn blik glijd even hangen op een jongen met donker haar. Volgens mij zit hij in het footballteam. Sterker nog, ik weet wel zeker dat hij aanvoerder is. Mijn gezicht betrekt gelijk. Sinds de toneelgroep iets moet bezuinigen omdat de footballspelers extra geld nodig hadden kan ik ze niet meer uitstaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wie kijkt Gregory hatelijk aan? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Wie kijkt Gregory hatelijk aan? ]


    [Will, jouw personage dus]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Echt waar? O... Haha, heb ik niet eens geschreven, maar maakt niet uit]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Wil er iemand met Bradley praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Wil er iemand met Bradley praten?}


    [Delilah's gezicht betrok toen ze naar hem keek, misschien kan hij daar iets over zeggen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Milou Ranel Addams
    Ik sta, naast mijn ene koffer, met een zwarte blinddoek in mijn hand. Ik kijk om me heen. Alleen maar mensen die ik of niet ken, of die ik niet mag. Echt totaal geen vriend of vriendin. Helemaal niemand. Ik zucht. Oke, fijn. Ik strijk mijn oranjerode haar uit mijn gezicht en pak mijn koffer, die niet echt groot is. Normaal zou ik dit geweldig vinden, maar nu zo, in deze rothitte, vind ik het vreselijk. Er is niemand die ik mag en sommige moet ik nog gaan kennen.
    Hadden die leiders het niet leuker kunnen maken en me gewoon bij een bekende kunnen stoppen? Kevvie of zo? Terwijl ik om me heen kijk, zie ik veel mensen. Uiteindelijk stap ik maar op een meisje af die ik niet ken
    'Eh, heb jij enig idee hoe dit gaat lukken?'

    Alan Rider
    Ik knipper tegen het zonlicht in. Wat een hitte. Ik wrijf over mijn ogen, de blinddoek had erg strak gezeten.
    Ik sla verveeld mijn ogen ten hemel als ik zie dat ik totaal niemand ken. Dat gaat nog leuk worden. Ik heb wel een tas bij me, maar daar mocht niks in zitten van mobieltjes, ipods... Gelukkig heb ik wel mijn eigen oude ipod meegenomen, waar alleen muziek op staat. Ook staat er muziek van mijn band op, maar ik heb nog geen zin om die batterijen op te gaan maken. Ik kijk om me heen. Oke, hoe gaan we dit doen?

    [Iemand zin om met Alan of Milou te praten?]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 20:28 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Will Riley Smith

    Ik zucht en kijk weer naar de andere. Ik negeer maar de blik van het meisje die met haar ogen rolde. En zo te zien had ze het ook niet met een andere jongen die, volgens mij dan, uit het football team kwam. Nou nieuwtje, ik mocht ze ook niet zo. Ze waren meer concurrenten die jongens. Ik slaak nog een klein zuchtje en kijk nu naar de jongen. Van de jongen in het zwart kreeg ik gewoon de rillingen, dus die ontweek ik een beetje. Ik kende hem niet en had hem ook niet gezien, maar ik vermeed de buitenbeentjes ook wel. Ik deed geen moeite met ze te praten, maar ja... Ik slaak nog een zuchtje en laat me dan op de grond vallen.
    'Nou... Hier zitten we dan...' Ik zucht en kijk om me heen en glimlach even. Waarschijnlijk ging dit nog grappig worden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bradley Alex MacGreggor
    Ik kijk nog een keer zuchten langs de andere mensen, ik had liever nog een tijdje geslapen vooral aangezien ik dat gister bijna niet had gedaan. Ik zag hoe het gezicht van een meisje betrok toen ze naar mij keek, bij haar gezicht kon ik niet eens een naam plaatsen en je had grote kans dat ik zelfs nooit een woord tegen haar had gezecht maar dat was bij alle mensen zo. Ik trek een wenkbrouw op om vervolgens mijn blik af te wenden.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Bradley Alex MacGreggor
    Ik kijk nog een keer zuchten langs de andere mensen, ik had liever nog een tijdje geslapen vooral aangezien ik dat gister bijna niet had gedaan. Ik zag hoe het gezicht van een meisje betrok toen ze naar mij keek, bij haar gezicht kon ik niet eens een naam plaatsen en je had grote kans dat ik zelfs nooit een woord tegen haar had gezecht maar dat was bij alle mensen zo. Ik trek een wenkbrouw op om vervolgens mijn blik af te wenden.


    [Zoals ik al zei moet je je stukken langer maken, of ik moet je helaas uit het RPG verwijderen. Sorry, maar ook jij moet je aan de regels houden]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Leslie Fields
    Er wordt op de deur geklopt, ik heb een rugzak ingepakt voor mezelf. Meegenomen, of eigenlijk ingepakt, wat ik denk voor mezelf nodig te hebben, en niets teveel. Ik hoop samen in een groep te komen met vriendinnen van me. Meiden van de redactie. Dat is altijd gezellig. Ik doe de deur open en stap glimlachend naar buiten met mijn rugzak. Er wordt gelijk me een blinddoek voor gedaan. Ik word meegenomen en uiteindelijk gedropt. En wanneer mijn blinddoek af gaat betrekt mijn gezicht gelijk. 'You've got to be kidding me..' mompel ik. Ik sta met allemaal mensen van totaal andere groep dan waarmee ik omga. Ik zie niemand die ik echt ken, maar ik weet wel dat ik ze niet mag. Lichtelijk háát. Ik kijk naar ze en neem ze even in me op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.