• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele maand weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een maand lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.


    Topic 2



    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever


    Rollentopic
    Rollenstory

    Als het topic vol is als ik NIET online ben, mag de laatste persoon die op pagina 20 gereageerd heeft een nieuw forum aanmaken. Als ik WEL online ben, doe ik het zelf.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Will Riley Stewart

    Ik volg haar blik en zie een rivier. ik kijk weer op de kaart. Oké, ze had gelijk, voor het eerst. Kwam vast door die gitaar gast. Ik slaak een diepe zucht. 'Prima, dan gaan we nu naar de rivier en dan naar het noorden.' Ik kijk haar aan. 'Ben je het daarmee eens?' Ik kijk haar aan. 'Maar er is wel een grote kans dat er dieren bij dat water zitten.' Ik kijk haar weer aan. 'Of had je daar nog niet aangedacht?' Ik stop mijn handen in mijn broekzakken en blijf haar aankijken. De jongen geef ik zijn kaart terug. Geen idee hoe hij daar aankwam. Ik bijt mijn kaken op elkaar. Ik had gelijk, maar zij ook en dat vond ik niet echt leuk. Ik hoorde slimmer te zijn dan haar! Ze was, waarschijnlijk, een cheerleader. Toch iet wat gefrustreert liep ik richting de rivier.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 23:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julia Faye Dubois
    'Dan bescherm jij mij wel tegen al die enge beesten toch?' zei ik sarcastisch. Ik kon mezelf heel goed beschermen tegen die beesten, zoiets had ik wel tijdens mijn reizen naar onder andere Zuid Afrika geleerd en waarschijnlijk had meneer de emo wel een mes meegenomen. Daarmee konden we ons ook tegen die beesten beschermen, moest het echt nodig zijn. Toen ik merkte dat hij toch richting de rivier begon te lopen verscheen er een kleine glimlach op mijn gezicht. Hoe stom hij dat ook vond, ik had gelijk. Ik was dan misschien niet de allerslimste van de groep, maar ik zou er alles aan doen om ons veilig naar huis te kunnen krijgen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    Will Riley Stewart

    Ik volg haar blik en zie een rivier. ik kijk weer op de kaart. Oké, ze had gelijk, voor het eerst. Kwam vast door die gitaar gast. Ik slaak een diepe zucht. 'Prima, dan gaan we nu naar de rivier en dan naar het noorden.' Ik kijk haar aan. 'Ben je het daarmee eens?' Ik kijk haar aan. 'Maar er is wel een grote kans dat er dieren bij dat water zitten.' Ik kijk haar weer aan. 'Of had je daar nog niet aangedacht?' Ik stop mijn handen in mijn broekzakken en blijf haar aankijken. De jongen geef ik zijn kaart terug. Geen idee hoe hij daar aankwam. Ik bijt mijn kaken op elkaar. Ik had gelijk, maar zij ook en dat vond ik niet echt leuk. Ik hoorde slimmer te zijn dan haar! Ze was, waarschijnlijk, een cheerleader. Toch iet wat gefrustreert liep ik naar de rivier.


    De rivier is zo anderhalf uur lopen, daar loop je niet even naar toe volgens mij xd]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Will Riley Smith

    'Tuurlijk bescherm ik je,' zeg ik net zo sarcastisch. 'Omdat je zo lief bent geweest liefje,' voeg ik er aantoe en kijk haar even aan. Dan houd ik mijn pas in zodat andere ons bij kunnen houden. Ik kijk om en wacht even op de andere. Ik kijk weer naar Dee en schenk haar een glimlach. Hoewel haar houding me ook wel irriteerde, deed zij nog wel normaal. Aan die cheerleader irriteerde ik me meer. Misschien omdat ze gelijk had of gewoon om haar... Weet ik veel wat. ik mocht haar gewoon niet. Ik slaak een diepe zucht. Hadden ze me niet gewoon met vrienden in een groep kunnen plaatsen? Dit was niet echt zo geweldig. Ik kijk weer even naar de emo. Hij bezorg me echt de rillingen. hoe kon je jezelf nou ziets aandoen? Mijn ogen dwalen even over de andere en ik schud mijn hoofd. Deze reis ging nog wat worden. Zelfs nu zat ik al in een discussie... Met een cheerleader!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik ga over op mobiel]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Delilah “Dee” Evelyn Whittemore
    Ik volg het gesprek tussen Will de gladjanus, de cheerleader en gitaarjongen zonder iets te zeggen. Will en het meisje zitten ruzie te maken over welke kant we op moeten gaan. Richting een dorpje, waar ze waarschijnlijk ons toch niet kunnen helpen, of richting de rivier. Het verbaasd me dat er nog redelijk intelligente woorden uit hun mond komen. Ik wil er een sarcastische opmerking over maken maar slik die op het laatste moment nog in. Will stemt er uiteindelijk mee in maar zegt dat er waarschijnlijk wel beesten bij die rivieren zitten. Ik pak mijn iPod uit mijn tas, doe één van de oortjes in en stop de iPod zelf in mijn broekzak. 'We kunnen het water van de rivier misschien niet drinken, daar moeten we rekening mee houden,' zeg ik. Het kan me niet veel schelen of ze wel of niet luisteren, ik weet wel dat ik dat water pas drink als ik zeker weet als het veilig. Terwijl ik loop denk ik na over welke rivier het zou kunnen zijn. Waarschijnlijk Rio de Sonora, Rio de Yequi of Rio de Conchos. Dat betekend dat we nadat we de rivier hebben gevolgd naar het oosten moeten. Als ik opkijk zie ik dat Will naar me glimlacht. Ik glimlach nep terug, wat er door mijn acteerkunsten echt uitziet, en als hij even naar de metalmuziek jongen kijkt rol ik met mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 23:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [morgen maak ik weer een post. Daar is mijn mobiel echt te sloom voor. Bye. Ps klopt het dat ik die discussie echt grappig vind? ^^]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Greggory 'Greg' Montgommery
    'Ik heet Greg' mompel ik tegen Milou. Ik vind dat ze wel een leuke naam heeft. Leuker dan die van mij tenminste. Greggory. C'mon. Wat een naam zeg. Het lijkt wel een naam voor een opa of zo. Dan zie ik dat Alan op me afloopt. Hij begint over water of zoiets. Ik knik even en kijk naar het meisje die ook knikt. 'Waar is het dan?' vraag ik vervolgens. Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en voel dat 'ie trilt. Fijn. Mijn accu is nu dus helemaal leeg. Fuck. Ik mopperde wat tegen mijn broekzak waar de telefoon in zat. 'Kon je niet even aan blijven?'

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 8:29 ]


    26 - 02 - '16

    Milou Ranek Addams

    'Greg is best een coole naam,' zeg ik naar waarheid. 'Als ik een broer had gehad, had hij vast zo geheten.' Ik glimlach als ik merk dat hij het totaal geen fijne naam vind. Net als dat ik Milou ook een naam vind die ik wel leuk vind, maar waarvan ik weet dat et een kattennaam is. 'Jij hebt tenminste niet de zelfde naam als de kat van de buren, neem ik aan.' lach ik en sta op. 'Kom je? Ik ga in ieder geval mee naar de rivier met hen.' met mijn hoofd maak ik een beweging naar de twee mensen daar. 'Niet dat ik die cheerding echt mag, maar het moet maar. En wie niet mee wil heeft pech, ik ga ze niet overhalen. Ze luisteren vast niet naar een wortel die met emo's praat.' ik werp een snelle blik over de groep. 'Ik snap gewoon niet dat mensen zo snel vooroordelen kunnen trekken alleen door het uiterlijk van iemand. Ik weet dat mijn kleren te groot zijn en een andere stijl dan die korte rokjes en strakke topjes, maar wat maakt dat nou uit?' ik zeg het meer tegen mezelf dan tegen Greg.

    -Greg van CSI LV is m'n favo personage van alle CSI mensjes. K weet nie of je hem kent, maar oke.-

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 8:50 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Greggoy 'Greg' Montgommery
    Ik laat even een glimlach een zien als ze zegt dat ze Greg een mooie naam vindt. Iets wat ik niet vaak doe, maar ach. Ik luister een beetje naar wat ze zegt, ze zegt het meer tegen zichzelf. 'Het is waar wat je zegt' zeg ik uit het niets en ik kijk haar even aan. Vervolgens staar ik weer naar de grond zoals ik bijna altijd doe, gewoon omdat ik me daar prettig bij voel. 'Mij kan het niets schelen wat ze van me vinden' zeg ik vervolgens. 'Ik ben wie ik ben en zo zal ik blijven ook.' Ik keek even naar de gladjakker en vervolgens weer naar het zand op de grond.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 8:54 ]


    26 - 02 - '16

    Milou Ranel Addams

    Ik lach als hij dat zegt, omdat ik precies hetzelfde vind. Ik word gek van alle mensen hier, maar Greg lijkt nog wel aardig. Ik schop een steentje in de berm als we doorlopen. Mijn koffer, er zit eigenlijk niet veel in, gewoon goede kleren en wat spullen als ik me verveelde (zoals meestal), boeken en zo. Ik vervloek de zon, die ik bij aankomst hier al zwaar irritant vond. 'En nee, ik ga geen rokje aantrekken of een hemdje aan doen.' mompel ik in mezelf en loop nogal verveelt verder. 'Heb jij deze dagen iets van weersvoorspellingen gezien?' vraag ik uiteindelijk aan Greg. Ik namelijk niet en misschien wist hij iets meer over het weer. Ik bad tot een god waar ik niet in geloofde of het wat kouder werd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Waar zijn ze nu? En wil er iemand met Bradley praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Waar zijn ze nu? En wil er iemand met Bradley praten?}


    -Ze zijn aan het lopen naar een rivier, wie niet meewilde had pech maar volgens mij gaat iedereen wel mee. Je kan met Alan praten -met gitaar en hij heeft een kaart.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Greggory 'Greg' Montgommery
    'Sorry, ik kijk nooit naar het weerbericht' beantwoord ik op Milou's vraag. Ik kijk even naar haar koffer die ze bij zich draagt. Ik heb niet eens een koffer bij me, maar een simpele rugzak waar ik een extra kleding, wat deo en tandpasta en tandenborstel in heb. Meer heb ik ook niet nodig. Waarom ik weet niet wat mee sjouwen als je dat niet eens nodig hebt. De oplader van m'n mobiel heb ik maar niet meegenomen en mijn ipod zit gelukkig nog genoeg energie. 'Dit is echt een kut dropping.' zeg ik uit het niets.


    26 - 02 - '16

    Bradley Alex MacGreggor
    Ik loop achter de rest aan zonder echt veel aandacht te besteden aan de plaats waar we zijn of de mensen om me heen en zoek in de sporttas dat tevens het enigste ding was dat ik meehad naar niets te drinken. Blijkbaar was ik vergeten iets te drinken mee te nemen, bummer.. Dat werd hopen dat het water uit de rivier drinkbaar was want het werd er niet bepaald kouder op. Ik zag de jongen met het zwarte haar met een meisje met rood haar praten en van beide van de mensen kende ik niet en verder ook niets over hun, heb groepje waar de jongen meestal mee omging zou ik zo kunnen raden maar die van het meisje nou niet echt met zekerheid.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 9:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling