• Ja, ik heb de film net uitgezien en om eerlijk te zijn vind ik persoonlijk dat het best wel een teleurstelling is nadat je de boeken hebt gelezen.
    Veel details van uit het boek tonen ze niet eens in het boek zoals dingen die beschreven worden in de boeken en die ze niet tonen in de film, wat ik jammer vind aangezien dat het verhaal net afmaakte.
    Nu ga ik niet verklappen wat er niet in de film zit maar wel in het boek, dat zou natuurlijk niet echt leuk zijn voor diegene die de film nog moeten zien.
    Wel verklap ik, dat die zogenaamde wolven dat ze beschreef, wel verdacht veel leken op buldogs en ze waren nog lelijk ook.

    Normaal gezien vind ik zowel de boeken als de films leuk, zoals bij Harry Potter of Twilight maar om eerlijk te zijn slaat de verfilming van The Hungergames voor mij wel een beetje tegen, terwijl ik me nog zo op die film verheugde.(no_chears)

    Dus mijn raad van de dag; Kijk eerst een film in de bioscoop voordat je hem koopt omdat de boeken goed zijn.

    Wat vonden jullie trouwens van de film?
    Maar liefst geen spoilers, hou het wat leuk voor de mensen die het nog moeten zien.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 1:54 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vond die film vooral saai en langdradig.


    I am an idiot, I move.

    Ik vond hem nog goed voor die verfilming te zijn. Geef toe; het kon erger


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vond de film stiekem gewoon slecht. Ik had veel meer actie en bloedbaden varwacht. Maar omdat ze er een kinderfilm van hebbn gemaakt hebben ze dat weg gelaten. Echt zonde, want hij had zoveel better kunnen zijn dan het slaapwekkende stukje zooi dat het nu is. Doe mij dus maar gewoon de boeken..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    Ik vond de film stiekem gewoon slecht. Ik had veel meer actie en bloedbaden varwacht. Maar omdat ze er een kinderfilm van hebbn gemaakt hebben ze dat weg gelaten. Echt zonde, want hij had zoveel better kunnen zijn dan het slaapwekkende stukje zooi dat het nu is. Doe mij dus maar gewoon de boeken..


    Ik heb de boeken (nog) niet gelezen,maar ik verveelde me helemaal dood tijdens de film.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik vond de film best goed. Ik geef toe dat het natuurlijk veel beter kon, maar ik vond hem zeker niet slecht!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    De film was niet wat ik verwacht had in vergelijking met het eerste boek; maar ik vond hem zeker niet slecht! Maar boeken en filmen zijn àltijd anders.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik vond de camera nogal bewogen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Een verfilming is in mijn ogen altijd slechter dan het boek. Soms valt het mee en soms valt het tegen. Ik vond de verfilming van Kruistocht in Spijkerbroek bijvoorbeeld heel erg slecht. In vergelijking daarmee vind ik de Hongerspelen niet eens zo slecht verfilmd.
    My opinion.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vond het opzich wel goed, je kunt natuurlijk niet alles verfilmen dus ik vind dat ze het wel goed gedaan hebben.
    Over de wolven heb je echt gelijk en sommige stukjes die ze weggelaten is jammer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De film vond ik echt een zware teleurstelling. De hele sfeer van het boek vond ik slecht overgebracht, maar iemand ie hem bv. niet gelezen heeft kan dit natuurlijk niet weten. Ik heb ze dan wel gelezen en ergerde me kapot aan dingen die niet klopten :|


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik vond de film wel goed, maar ik had de boeken toen nog niet gelezen.
    Maar dat had ik ook bij Eragon, tot ik het boek had gelezen, daar hadden ze pas veel weggelaten... Zowat het 3/4e van het boek.
    Maar ik denk dus gewoon dat je er niet te veel van moest verwachten, anders vind je hem wel goed (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Je kan films en boeken niet echt met elkaar vergelijken, ze kunnnen ook niet alles uit het boek in de film stoppen, helaas.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het begin duurde te lang, de spelen te kort, het einde was goed genoeg.
    Het was ook niet een spectaculaire film en hij mocht van mij nog wel langer duren als dat de film beter zou maken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Moonly schreef:
    Ik vond de camera nogal bewogen

    Dat gevoel had ik dus ook, werd er net zeeziek van.:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik moet de film dus nog gaan zien, maar het is meestal dat de films slechter zijn als de boeken.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:21 ]