• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {JEAAAHH! Ik ga zo surfen dus ik ben er een tijdje niet :3 Waarschijnlijk in de avond wel weer :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin 'Rose'
    Ik haal zacht mijn schouders op en kijk naar hem op.
    "Ik weet niet. Alle meisjes hebben die twijfels wel over hun lichaam... nou, bij mij nu ook mijn naam, maar goed. Ze zijn echt niet heel makkelijk weg te nemen, hoor."
    Ook al vond ik het heel fijn dat hij er zijn best voor deed.

    Axton
    "Nou je moet eens uitleggen hoe ik beter dan het beste kan krijgen? Ik ben verliefd op JOU, Alexi! Ik hou van jou en van niemand anders. Maar ooit zal ik wel van een ander houden." zei ik zacht, maar ik wachtte niet voor ik het vervolg liet komen. "En dat zal ons kind zijn. En dan zal je zien. Mijn liefde voor jou zal niet afzwakken, maar verdubbelen, omdat ik dan van meer personen tegelijk hou."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik bijt op mijn lip en kus haar zachtjes.
    'Ik zal wel nog een manier vinden om je te overtuigen hoe mooi en speciaal je bent.'

    Alexi
    Ik kijk even weg van hem 'Je moet me één ding beloven, Ax en ik meen het serieus. Als ik dit niet overleef' want ik weet dat die kans er dik inzit 'Dan moet jij de liefde niet opgeven, hij of zij heeft een moeder én een vader nodig. Je moet me beloven dat je dat niet vergeet. Dat je dan misschien een andere vriendin moet zoeken.' Ik weet dat ik misschien veel van hem vraag maar ik meen het wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach bij het idee wat ik helemaal heb uitgewerkt. Nu zijn er geen winkels meer open, maar morgenochtend vroeg wel. En ik hoop gewoon dat Jake lang genoeg blijft slapen zodat ik alles kan klaarmaken. Ik bedenk me dat ik nu al wel iets kan doen. Ik sluip heel voorzichtig het bed uit. En op de gang tast ik naar een lichtschakelaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik vind een schakelaar en zet die aan. Eindelijk, ik kan weer iets zien. Maar ik moet toch even met mijn ogen knijpen aangezien ik een hele tijd niets tot amper wat kon zien. Ik loop naar de living, een pen heb ik gelijk gevonden. Nu nog iets om op te schrijven... Dan vind ik precies wat ik nodig heb. Memo plak blaadjes. Ik loop richting de keuken en vind daar een schaar. Die pak ik erbij en ik begin met mijn plan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat is ze van plan???? *nieuwsgierig*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iets waarvan ze hoopt dat Jake het lief vindt :Y)

    Oke, ik kan het wel vertellen. Ze gaat briefjes ophangen vanaf de slaapkamer naar de keuken toe. En daar wacht ze dan met pannenkoeken op hem met van alles erop. :3

    HIJ HOUDT TOCH WEL VAN PANNENKOEKEN? D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [jep xd wie houd er nu niet van pannekoeken???]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik bijt op mijn lip en kus haar zachtjes.
    'Ik zal wel nog een manier vinden om je te overtuigen hoe mooi en speciaal je bent.'

    Alexi
    Ik kijk even weg van hem 'Je moet me één ding beloven, Ax en ik meen het serieus. Als ik dit niet overleef' want ik weet dat die kans er dik inzit 'Dan moet jij de liefde niet opgeven, hij of zij heeft een moeder én een vader nodig. Je moet me beloven dat je dat niet vergeet. Dat je dan misschien een andere vriendin moet zoeken.' Ik weet dat ik misschien veel van hem vraag maar ik meen het wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik bijt op mijn lip en kus haar zachtjes.
    'Ik zal wel nog een manier vinden om je te overtuigen hoe mooi en speciaal je bent.'

    Alexi
    Ik kijk even weg van hem 'Je moet me één ding beloven, Ax en ik meen het serieus. Als ik dit niet overleef' want ik weet dat die kans er dik inzit 'Dan moet jij de liefde niet opgeven, hij of zij heeft een moeder én een vader nodig. Je moet me beloven dat je dat niet vergeet. Dat je dan misschien een andere vriendin moet zoeken.' Ik weet dat ik misschien veel van hem vraag maar ik meen het wel.

    Braxlin 'Rose'
    "Misschien, misschien niet." glimlach ik en kus hem terug. Ik neem zijn vrije hand en verstrengel mijn vingers ook met de zijne.
    "Maar ik ben al gelukkig als ik gewoon bij je kan zijn." glimlach ik

    Axton
    Ik kijk haar recht aan. "Ok, beloofd, maar je gaat dit overleven."
    De enige reden waarom ik er zo meteen mee in stemde, was omdat ik er heilig van overtuigd was dat ze niet zou sterven. Ze ging dit overleven. Al moest ik er de Alpen voor verzetten.
    Ik droeg haar onze kamer binnen.
    "Hmm, Jake is hier niet." merkte ik op, terwijl ik haar op haar bed legde.
    "Ben je heel moe?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Een vriendin van me D: ze is echt raar :Y)

    nog meer raar dan ik XD Ik lust geen prik en houd niet zo van chocola. Maar wanneer je geen pannenkoeken lust ben je pas écht raar.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik glimlach. 'Je betekent alles voor me.' zeg ik zachtjes tegen haar lippen aan.
    Ik druk nog een teder kusje op haar lippen.

    Alexi
    Ik grinnik 'Nee ik heb net geslapen, maar als jij wil slapen mag je hoor. Ik ehm- moet nog wat opzoeken.' zeg ik en spring uit zijn armen. Ik kijk hem afwachtend aan. 'Dus ben je moe?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben bezig met het knipwerk en knip per ongeluk, zo handig als ik ben, in mijn vinger. Ik zucht en sta op. Ik zoek een pleister en kan die natuurlijk ook weer eens niet vinger. Ik houd de vinger dan maar gewoon in mijn mond om het bloed weg te halen. Gelukkig is er niets op het knipwerk gekomen. Ik kan tenminste wel schrijven op de hartjes. Want dat is wat ik er van geknipt heb, grote hartjes. (Heel krom dat wanneer ik zeg grote ik alsnog jes wat een verkleinwoord is achter hart zeg.) Ik schrijf alles erop wat Jake moet weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik sta in een zaal vol met mensen die aan het wachten zijn op iets. Om de een of andere reden ben ik alleen, Les is niet bij me. De lichten worden gedimd en er is nu alleen nog maar licht op het podium. Er komt een man op die zegt: 'Dames & heren, ik presenteer jullie de wondermooie en getalenteerde Leslie Day!' en het publiek klapt en roept. Een iets oudere versie van Leslie komt het podium op. Ze is in de dertig en begint te zingen. Ik luister met een grote glimlach. 'Dank jullie, ik ehm- wil jullie iets vertellen. Ik ben al heel lang verliefd op een jongen en ik ben er trots op dat ik hem later als mijn echtgenoot mag beschouwen.' Ik grijns. 'Nick liefje kom je?' en de grijns gaat van mijn gezicht. Ik kijk gepijnigd naar het podium en zak dan door mijn benen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat is echt heeeeel zielig ):]

    Leslie Day
    Ik ben klaar met de briefjes en ben ze op gaan hangen dor het huis. Er staat op de briefjes welke kant hij op moet lopen. En onder elke richtingaanwijzing staat iets liefs over Jake. Het eindigt bij de keuken waar ik dan op hem zal wachten met pannenkoeken. Wie houdt er nou niet van pannenkoeken? Het laatste briefje hang ik terug op in de slaapkamer, ik heb het licht weer overal uitgedaan en kruip naast Jake. Ik glimlach, en kijk even naar Jake. Ik ben zelf nu ook moe. Dan pas zie ik de uitdrukking op Jake zijn gezicht. 'Wat is er?' fluister ik zachtjes tegen Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.