• Nou, is mijn vriendin boos op me,
    omdat ik ff niet antwoord op msn.
    & denkt ze dat ik haar negeer
    & vind ze me laf omdat ik niets zeg.
    :X


    A. ikmisje.

    Wtf, je kan ook bezig zijn.
    Mensen zijn soms ook echt focking snel beledigd man. Geen aandacht aan schenken, ze heeft maar pech.
    Als mensen mij erop wijzen dat ik ze negeer terwijl ik dat helemaal niet doe kan ik daar echt fucking boos om worden.


    -

    Jup, topicbui. x'D
    Nou, als ik zo'n vriendin had, ging die wel heeeel de tijd kwaad mogen zijn, want snel krijgen ze van mij geen antwoord. (:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 23:19 ]


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    What the fack,
    wat een irritant mens.
    Ik zou kwaad worden, ja.

    Wat is dat nu voor zever?
    Zeg dat je even bezig was of zo?
    Ze moet toch niet denken dat elke seconde op msn met haar bezig is?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Wel, ik ben kwaad.
    :9~


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    Wel, ik ben kwaad.
    :9~

    Goed zo._O_

    Ehm opbellen en zeggen wat de reden is dat je niks zegt :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Mensjes bekijk het van die vriendin haar kant. Als jou beste vriendin niks terug zegt en je denkt echt dat ze je expres negeert, en ik weet niet of het de eerste keer is, maar als mij dat keer op keer overkomt zou er ook wel irritatie komen denk ik..

    En wat heeft het voor zin om boos terug te worden, dan krijg je alleen maar ruzie. Probeer het uit te praten?

    Ah, das kut inderdaad als dat gebeurt.
    Maar goed, ik ben het helemaal met Krullie eens.


    ok

    KrullieWul schreef:
    Mensjes bekijk het van die vriendin haar kant. Als jou beste vriendin niks terug zegt en je denkt echt dat ze je expres negeert, en ik weet niet of het de eerste keer is, maar als mij dat keer op keer overkomt zou er ook wel irritatie komen denk ik..

    En wat heeft het voor zin om boos terug te worden, dan krijg je alleen maar ruzie. Probeer het uit te praten?


    Ze weet dat ik nu eenmaal niet snel antwoord.
    & ik had al gezegd dat ik met vanalles bzg was.


    A. ikmisje.

    Weetje, misschien probererde ze iets belangrijks te zeggen?


    ok

    Esmaye schreef:
    Wtf, je kan ook bezig zijn.
    Mensen zijn soms ook echt focking snel beledigd man. Geen aandacht aan schenken, ze heeft maar pech.
    Als mensen mij erop wijzen dat ik ze negeer terwijl ik dat helemaal niet doe kan ik daar echt fucking boos om worden.


    You move me ......... Kurt