• Oke,
    ik heb dus van die kei leuke vrienden. Nee niet echt.
    Ik ben al twee jaar bezig met de zelfde jongen.
    Dan hebben we ruzie dan niet, en eindelijk ging het goed.
    Ik had hem verteld dat ik hem leuk vind, en hij mij dus ook!
    But... dat loopt momenteel helemaal verkeerd. Hij negeert me gewoon
    op Ping leest die alles en reageert gewoon niet, i'm mad now.
    Ik word er echt boos van en dit al een week lang. Vandaag was dus dood leuk mijn eerste schooldag, en ik zit nu in de 3e.
    Ik zie die jongen, hij kijkt me aan, kijkt weg en loopt gewoon langs me.
    en dan me vriendinnen eh, die echt alleen maar met zichzelf bezig zijn.
    Dan voel ik me kut, omdat die jongen zo doet. Maar in plaats van,
    te vragen waarom hij zo doet, me steunen. Gaan ze lopen roddelen
    over mij en die jongen. Dat het never iets word tussen ons. En dat ik me aanstel. Ik heb in de vakantie echt me best gedaan voor mezelf. Ik heb nu een veel beter zelfbeeld, ben nog niet helemaal tevreden maar voor het grootste gedeelte ben ik blij met mezelf. Ik heb zware tijd gehad, en me vrienden zijn er nooit echt geweest. Ze deden alsof ze snapten en achter me rug rodellen. KOM IK NU ACHTER.
    Dus het loopt fout met me crush, laat eens raden, een van me vriendinnen zit bij hem in de klas. Nou wat leuk zeg. Ik heb dan 2 goeie vriendinnen die allebei niet meer bij me in de klas zitten,
    en een van deze fakers zit dus bij me in de klas.
    Ik voel me echt klote vandaag door alles met die jongen, EN DAT OP DE EERSTE SCHOOLDAG?! en ik tweet: You can't be happy always.
    en dan tweet me vriendinnen die bij elkaar zijn nu: Waarom stel je je altijd zo aan meisje, hij vind je nooit leuk.
    OKE DAT GAAT DUS OVER MIJ, DANKJE DAT IK ER ZO ACHTER KOM!

    dus hoe was jullie eerste schooldag? -__________-


    even a white rose has a black shadowx

    Inifinity schreef:

    Roddelen doet iedereen wel eens, maar dat ze je niet steunen en zulke dingen op Twitter zetten is natuurlijk niet leuk. Zeg ze eens hoe je je voelt, misschien reageren ze er wel heel goed op en anders kan je altijd nog beslissen dat je liever andere vriendinnen wil. En die jongen, laat hem ook gewoon links liggen. Je vergeet hem zo het snelst en hij is jou niet waard als hij zo tegen je doet. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    It's hard to say: But they're not your friends. ;c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    It's hard to say: But they're not your friends. ;c


    Can't control my second personality