• Ja, want ik moest dat dus weten voor mijn verslag, maar die vraag heb ik nou net niet opgeschreven. Dus, weet een van jullie het??
    Xxx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mij lijkt een blauwe ruisende vlam.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Mij lijkt een blauwe ruisende vlam.


    Bedankt!! Dat moest ik echt even weten, want ik moet voor morgen een verslag inleveren en een wiskunde proefwerk leren..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SeverusS schreef:
    (...)

    Bedankt!! Dat moest ik echt even weten, want ik moet voor morgen een verslag inleveren en een wiskunde proefwerk leren..


    Succes daarmee nog ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Erm. Blauw, ja. De andere vlam die gebruikt wordt heeft toch geen kleur?
    Sorry, al drie jaar geen scheikunde gehad


    Destroy what destroys you.

    Lexus schreef:
    Mij lijkt een blauwe ruisende vlam.

    + hiermee kon ik altijd zo lekker klooien. Pennen smelten enzo. Goede tijden. :Y)

    Chuggaa schreef:
    Erm. Blauw, ja. De andere vlam die gebruikt wordt heeft toch geen kleur?
    Sorry, al drie jaar geen scheikunde gehad


    Een vlam heeft altijd een kleur x3
    Behalve als je te weinig zuurstof toevoert, maar dan is het geen vlam te noemen maar gas. Anders is je vlam oranje, maar die gebruik je maar zelden. Die oranje kleur wijst namelijk op een onvolledige verbranding.

    @ above ; haha, jammer genoeg mochten wij dat niet. Ze gingen al helemaal tegen je roepen als je de brander scheef hield. Bang dat we brand zouden stichten ahaha

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:09 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Een vlam heeft altijd een kleur x3
    Behalve als je te weinig zuurstof toevoert, maar dan is het geen vlam te noemen maar gas. Anders is je vlam oranje, maar die gebruik je maar zelden. Die oranje kleur wijst namelijk op een onvolledige verbranding.

    @ above ; haha, jammer genoeg mochten wij dat niet. Ze gingen al helemaal tegen je roepen als je de brander scheef hield. Bang dat we brand zouden stichten ahaha

    Ja, bij ons waren ze ook streng. Maar die juf was zo verstrooid dat ze vaak in haar boeken zat te neuzen en niet op keek. :'D

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja, bij ons waren ze ook streng. Maar die juf was zo verstrooid dat ze vaak in haar boeken zat te neuzen en niet op keek. :'D


    Haha leuk ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Wij moesten vaak een blauw niet ruisende..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    De blauwe ruisende vlam


    Miep

    Bij mij op school word voor kleine dingen de stille bijna niet zichtbare vlam gebruikt en voor grote de blauwe ruisende.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 17:25 ]


    Shoganai i ne~

    Wij mochten geen blauwe ruizende vlam gebruiken, als je daarmee een kleine hoeveelheid vloeistof opwarmt gaat het veel te snel. :3
    Wij moesten de werkvlam gebruiken, die is bijna niet zichtbaar en ruist niet. :3
    Icanbewrong.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:09 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fidelius schreef:
    Wij moesten vaak een blauw niet ruisende..


    26 - 02 - '16