• Ik heb vanaf morgen tot vrijdag een cursus zodat ik degelijk kan inlopen op de hogeschool en ik ben echt heel erg zenuwachtig. Ik voel me altijd zo dom als ik voor het eerst iets doe, vooral omdat ik dat alleen moet doen en bang ben dat ik ergens verkeerd zal belanden of het mis zal doen.
    En dan moet ik ook nog eens om mijn boeken, maar mijn boekenlijst is onvindbaar. Blijkbaar zijn daar problemen mee.
    Dan is het ook nog eens zo dat mijn cursus samenvalt met mijn boekenverkoop, eum hallo?
    Als dat nog niet erg genoeg is, wou ik ook nog eens mijn haar opnieuw blond kleuren omdat mijn bruin rost begon uit te slaan, met als gevolg dat het nu nog eens rosser is.
    Daarnaast had ik vandaag ook nog een een 'fuck I'm fat' inzinking.
    Nee ik heb er geen zin in, zeker niet nu alles fout loopt. :s

    Nieuwe dingen zijn altijd even spannend, maar vaak valt het achteraf wel mee.
    Wees jezelf, veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    Ugh ik snap echt precies hoe je, je nu voelt!
    Zelf had ik het vorige week, Alden ik kon min rooster niet vinden (ook niet op internet ofzo)
    Uiteindelijk heb ik gewoon hele erge doem dingen gedacht zodat het altijd mee zal vallen
    Denk eraan voor iedereen (van het eerste jaar dan xD) zal het nieuw zijn op de hogeschool, ze zitten in het zelfde schuitje.
    Je bent gewoon zenuwachtig wat je afreageert op je uiterlijk :) (wie niet)


    Can't control my second personality