• Ik ga (hopelijk) van het zomer animatiewerk doen op een camping en over 2 week is het trainingsweekend.

    We hebben de eerste uitdaging al voor je klaarstaan! Voordat je naar de training komt, maak je een zelfgemaakte poster voor een avond activiteit die je zou kunnen doen op de camping in de zomer. We gaan in de training samen alle posters bekijken. Het formaat mag je zelf bepalen en de activiteit ook (bijv. een spel, tocht, avondshow of iets anders). Het is de bedoeling dat je door middel van jouw poster zoveel mogelijk mensen komen bij de activiteit. Je hoeft de activiteit niet uit te werken, maar alleen een promotie poster te maken voor jouw activiteit. We hebben 3 thema's waar je uit mag kiezen:
    - Herrie op de prairie
    - Reis om de wereld
    - Campingvriendjes


    Dat is dus een opdracht voor het trainingsweekend en ik kan gewoon niks bedenken ._. Iemand een idee waar ik iets mee kan?


    -

    Bij reis om de wereld zou je een quiz kunnen doen met vragen over alle werelddelen. Herrie op de prairie kan een groot spel zijn tussen indianen en cowboys. Dat is even het eerste waar ik aan denk.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    HELP ME


    -

    Auto's wassen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat is nou weer voor iets om op een camping te doen ._.


    -

    Oeh, Reis om de wereld is leuk!
    Dan ga je ze schminken als Chineesjes, Engelsen, Afrikanen, Indianen etc en laat je ze een speurtocht doen langs allerlei landen. Dan maak je een leuke poster met een wereld erop en kinderen die hand in hand staan.
    Met als titel: "We gaan een wereldreis maken! Ga je mee?"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Oeh, Reis om de wereld is leuk!
    Dan ga je ze schminken als Chineesjes, Engelsen, Afrikanen, Indianen etc en laat je ze een speurtocht doen langs allerlei landen. Dan maak je een leuke poster met een wereld erop en kinderen die hand in hand staan.
    Met als titel: "We gaan een wereldreis maken! Ga je mee?"


    Ja, dit is een leuk idee! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Beetje een late reactie, maar ik kan je in ieder geval vertellen dat ze niet echt naar het uiterlijk van je poster kijken. Ik ben dit weekend op zo'n trainingsweekend geweest en ik heb ook van mensen die bij een andere organisatie zaten gehoord dat ze er niet naar kijken. Je moet gewoon erop hebben waar het is, wat het is, wanneer, hoe laat en voor welke leeftijd. Verder is het handig als het kopierbaar is, dus niet met veren zoals ik deed, hahaha. En het idee van Barnabas vind ik wel heel leuk trouwens! Een tekstje eronder die mensen lokt (één zin ofzo) is ook heel belangrijk, heb ik gehoord.

    Laat me raden :)
    De animatie compagnie :Y)

    Hartstikke leuk hoor! Ik heb het ook gedaan en zal je vast een tip geven
    Wees vooral duidelijk in de informatie die je erop zet. (Dus tijd, datum, waar het zich bevind, etc...)
    Maar je hoeft geen prachtig kunstwerk ervan te maken hoor ^^

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 18:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.