• One Direction mag zijn naam behouden! De rechtszaak, die een Amerikaanse punkband uit Californië met dezelfde naam had aangespannen tegen de band, is geschikt.

    De Amerikanen zullen voortaan optreden onder de naam Uncharted Shores. Dat maakten beide bands maandag bekend in een gezamenlijke persverklaring. Daarin valt op te maken dat iedereen tevreden is over de oplossing. Blijkbaar heeft het management van de Britse One Direction veel geld betaald om de kwestie op te lossen.

    Het voormalige One Direction uit de Verenigde Staten trad ook wel aan als One Direction US, om verwarring te voorkomen. De nieuwe bandnaam is ontleend aan hun gelijknamige album Uncharted Shores.

    © Hitkrant



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Chaos is a ladder.

    Ik zal wel onder een steen geleefd hebben, want ik wist hier niets vanaf. ;O


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Jammer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Had ik eigenlijk wel verwacht aangezien bijna niemand ooit wat van die Amerikaanse one direction heeft gehoord


    Can't control my second personality

    Was wel te verwachten. En natuurlijk, ik zou ook blij zijn als ik een smak geld krijg om mijn naam aan te passen. Volgens mij interesseerde die One Direction US het namelijk geen ene fuck dat ze dezelfde naam hadden en waren ze gewoon op geld uit.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 8:52 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Was wel te verwachten. En natuurlijk, ik zou ook blij zijn als ik een smak geld krijg om mijn naam aan te passen. Volgens mij interesseerde die One Direction US het namelijk geen ene fuck dat ze dezelfde naam hadden en waren ze gewoon op geld uit.

    \
    Je hebt gelijk.

    Roden schreef:
    Was wel te verwachten. En natuurlijk, ik zou ook blij zijn als ik een smak geld krijg om mijn naam aan te passen. Volgens mij interesseerde die One Direction US het namelijk geen ene fuck dat ze dezelfde naam hadden en waren ze gewoon op geld uit.


    Natuurlijk. Ze hebben gewoon gewacht, tot dat de UK 1D meer geld had, en populair was. En nu hebben ze hun zin :')


    To infinity and beyond •

    Was allemaal wel te verwachten, onnodige drama zoals gewoonlijk :')


    The soul needs autumn.

    Hahahah, je zou maar naar een concert gaan dat je denkt dat van 1D is en dan hen daar tegenkomen. Of andersom, als je niet fan bent. Kan grappige situaties opleveren :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Roden schreef:
    Was wel te verwachten. En natuurlijk, ik zou ook blij zijn als ik een smak geld krijg om mijn naam aan te passen. Volgens mij interesseerde die One Direction US het namelijk geen ene fuck dat ze dezelfde naam hadden en waren ze gewoon op geld uit.


    Tears are words the heart can't say.

    Roden schreef:
    Was wel te verwachten. En natuurlijk, ik zou ook blij zijn als ik een smak geld krijg om mijn naam aan te passen. Volgens mij interesseerde die One Direction US het namelijk geen ene fuck dat ze dezelfde naam hadden en waren ze gewoon op geld uit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    CyberLord schreef:
    Jammer.


    Ex astris, sciencia

    Delaney schreef:
    (...)


    Let's always be stupid! Forever! :3

    ik zag het meer als een reclame stunt :)


    •*• Lululu •*•

    Nee, de Amerikaanse band was niet uit op geld.
    Toen de jongens in X-Factor doorgingen als groep onder de naam One Direction hebben ze al gelijk contact opgenomen, maar dat werd meerdere keren genegeerd.
    Pas toen de jongens succes hadden is de Amerikaanse band naar de media gestapt, waardoor het management van One Direction ineens wel interesse had.
    Maar ik blijf erbij, Harry, je kon de naam niet Google'en, was dat echt zo moeilijk?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Hierdoor zijn die andere Onde Direction wel bekender geworden dan eerst, en wie wilt er nu niet aandacht?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 14:01 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."