• Bestaan hier Avengers fans?


    Zo ja, wie is jou favo? ^^
    I NEED TO KNOW THIS.

    Ik ben persoonlijk een Loki/Iron Man fan.

    Thor*O*

    Hoewel de scene waarin the hulk met Loki aan het gooien was ook erg leuk was ^^

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 14:37 ]

    Thor & Loki :Y)
    Maar ik vind Iron Man ook badass.

    Hel schreef:
    Thor*O*

    Hoewel de scene waarin the hulk met Loki aan het gooien was ook erg leuk was ^^


    Poor Loki, ik zal wel voor hem zorgen :Y)

    Loveless schreef:
    (...)


    Poor Loki, ik zal wel voor hem zorgen :Y)

    Die ja*O*

    En je doet maar, ik heb Thor al (wbw)

    Hel schreef:
    (...)
    Die ja*O*

    En je doet maar, ik heb Thor al (wbw)

    Ik was aan het denken om een Avengers story te schrijven dat in het eerste deel begint met vooral Thor en Loki, was er aan begonnen maar weet niet of het aan zal trekken D:

    *steekt hand op*
    Avengers ftw:Y)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Captain America is for me!:9~


    Miep

    Oooooh yeah. En als ware Marvel fan kan ik dus echt niet kiezen tussen superhelden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik was aan het denken om een Avengers story te schrijven dat in het eerste deel begint met vooral Thor en Loki, was er aan begonnen maar weet niet of het aan zal trekken D:

    Wat grappig, gisteren vroeg iemand anders ook al of er Avengers-fans waren omdat ze er een story over wilde schrijven. :'D
    Ik ben ook best een grote fan. Loki, Tony en Bruce vind ik stiekem toch het leukst. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:57 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wat grappig, gisteren vroeg iemand anders ook al of er Avengers-fans waren omdat ze er een story over wilde schrijven. :'D
    Ik ben ook best een grote fan. Loki, Tony en Bruce zijn stiekem toch wel mijn favorieten. :Y)

    Really? Ik moet echt vaker online komen D:
    Bruce is ook een cutey, ik zou hem het liefst in zijn wangen willen knijpen en dan weg rennen als hij in de Hulk verandert.

    Loveless schreef:
    (...)
    Really? Ik moet echt vaker online komen D:
    Bruce is ook een cutey, ik zou hem het liefst in zijn wangen willen knijpen en dan weg rennen als hij in de Hulk verandert.

    Precies. Hij ziet er zo ontzettend knuffelbaar uit, hihi. Totdat hij in een 'enormous green rage monster' verandert, zoals Tony het zo aardig noemde. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ouroboros schreef:
    *steekt hand op*
    Avengers ftw:Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Precies. Hij ziet er zo ontzettend knuffelbaar uit, hihi. Totdat hij in een 'enormous green rage monster' verandert, zoals Tony het zo aardig noemde. :')

    Hahaha ikr? Ik zou hem toch knuffelen, ook al was hij een groot groen monster :3

    Hel schreef:
    Thor*O*

    Hoewel de scene waarin the hulk met Loki aan het gooien was ook erg leuk was ^^


    Life is full of fake people

    Avengers! ^^ Loki is the best villain ever!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?