• ----

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 18:22 ]


    Do what people say you can't.

    Ik wil er wel eentje maken, wat wil je allemaal weten?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ohja vergeten


    Do what people say you can't.

    Je link doet het trouwens niet. Waarschijnlijk heb je de link gemaakt toen je bezig was met je verhaal want ik krijg de melding dat ik alleen aan mijn eigen verhalen kan werken.


    Physics is awesome

    oowwwhh, ik zal fv veranderen


    Do what people say you can't.

    Ik hoop dat t wat is :$

    Rol: gewoon meisje
    Volledige naam: Quinn Terafino
    Leeftijd: 13
    Innerlijk: Quinn is een grappig en spontaan meisje. Ze is vrolijk en haar vrolijkheid is erg aanstekelijk. Wel is ze een klein beetje agressief. Ze is snel kwaad en deelt dan snel klappen uit. Ze is behoorlijk opvliegend en laat absoluut niet over zich heen lopen. Quinn laat geen verdriet zien, dat vindt ze een teken van zwakte. Quinn heeft een goed verstand, maar is te lui om het te gebruiken. Ze is losjes en doet vaak voor ze denkt. Ze is daarom best impulsief en dat kan haar wel eens in de problemen brengen. Quinn is altijd in voor avontuur en je kunt altijd lol met haar beleven.
    Uiterlijk:


    Extra: Quinn heeft een tweelingbroer met wie ze heel goed kan opschieten. Ook houdt ze erg van turnen. Ze is enorm lenig en kan op haar handen lopen.


    To live is to fight ~ Shinku

    Rol: Meisje met downsyndroom
    Volledige naam: Grace Mary Lance
    Leeftijd: 8
    Innerlijk: Omdat Grace downsyndroom heeft, heeft ze een ander uiterlijk. Maar haar innerlijk is erg zacht. Ze gedraagt zich als een meisje van 4, wat haar superschattig maakt. Omdat ze anders is, vinden mensen haar raar. Dat zou niet mogen, om downsyndroom betekent niet dat je anders bent.
    Uiterlijk (graag met foto)


    Extra: Haar oudere zus helpt haar altijd.

    -Hopelijk is een meisje van 8 goed, iemand die ik ken heeft een zusje met downsyndroom. Ze is superlief en heel erg schattig-


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ja, 1 of 2 van acht of jonger kunnen wel


    Do what people say you can't.

    1 van de 4 normale meisjes.



    Volledige naam: Roselynn Raven Montgommery
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Roselynn is een meisje dat zeker is van zichzelf. Een meisje dat straalt als licht in de duisternis. Ze deinst voor niets of niemand terug en is dus voor niets of niemand bang. Ook niet voor spinnen waar vele andere meisjes wel bang voor zijn. Ze leeft in een gezin waar ze het soms moeilijk heeft. Haar stijl en uitingen worden niet geaccepteerd. Haar ouders zijn zwaar christelijk en verwachtten dat hun dochter in alles meeging. Wat ze schijnbaar niet door hadden is dat Roselynn veranderd. Toen ze dat wel doorkregen werd Roselynn uit huis geplaatst in een groep voor probleemkinderen. Hier zit ze tot op de dag van vandaag en is er veel gelukkiger dan thuis.
    Uiterlijk: Roselynn heeft zwarte haren in een emokapsel geknipt, heeft enkele piercings in het gezicht en heeft een vrij lichte huid. Roselynn draagt vrij donkere kleding en vaak band shirts met skinny jeans en sneakers.
    Extra: Roselynn heeft een tatoeage.


    26 - 02 - '16

    bitch:

    Volledige naam: Anna Laan
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Een mooi meisje, en dat weet ze zelf ook. iedereen die ze niet stoer genoeg vind zeikt ze helemaal af en maakt ze helemaal zwart
    Uiterlijk:


    Extra: is een wees, ouders zijn omgekomen bij een grote brand in een kerk.

    meisje dat amper iets te zeggen heeft:

    Naam: Liv Rietkerk
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: erg verlegen meisje, alleen bij heel goeie vriendinnen durft ze uit haar schulp te komen. word rood om alles.
    Uiterlijk:


    Extra: is opgegroeid in een familie met 12 kinderen

    Normaal meisje:

    Naam: Nouk Vast
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: erg lief karakter, moet altijd een beetje lagen om de bitches maar ze kan goed van zichzelf afbijten.
    Uiterlijk:


    Extra: tattoo :

    allemaal, thxxxxx

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 10:10 ]


    Do what people say you can't.

    rol: meisje die amper wat zegt
    Volledige naam: Liberty Alison Temple
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Liberty is een erg verlegen meisje. Ze heeft geleerd om altijd op de achtergrond te blijven en zich niet met anderen te bemoeien. Bij haar thuis ging het altijd om haar oudere zus, Faith. Faith was altijd de getallenteerde met de geweldige cijfers die ook sociaal is enz. Liberty was niet belangrijk. Ze vindt zichzelf snel minderwaardig en kijkt tegen bijna iedereen op. Liberty heeft niet een erg groot zelfvertrouwen en durft niet veel. Omdat ze zo angstig en verlegen is, denken veel mensen dat ze saai is. Dit is echter niet zo. Liberty is een lief, medelevend en inteligent meisje. Als je haar echt goed kent, wat eigenlijk bijna niemand doet (ook haar ouders niet), weer je dat ze ook een erg goed gevoel voor humor heeft.
    Uiterlijk (graag met foto):
    Ze is 1.63 m. lang en draagt meestal simpele kleding. Het liefst gewoon een spijkerbroek met een gestreept t-shirt.


    Extra: Liberty's naam betekend vrijheid. Grappig genoeg zit Liberty zelf altijd in zichzelf opgesloten. Ze heeft deze tatoo.
    De vogels staan voor de vrijheid die ze graag wilt. Voor het lef om zichelf te uiten, dat ze dus niet heeft. Ook heeft Liberty een keer uit een wanhopige poging om aandacht te vragen, haar haar rood geverfd.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 16:00 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    heel erg bedankt voor het maken maar ik ga de story stoppen om privéredenen, en omdat ik eigenlijk niet weet wat ik nog met deze story moet... maar sorry


    Do what people say you can't.