• Ik word bijna 18, (17 Sept.) en ik wil een groot feest geven. Je word maar één keer 18 en het is best een bijzondere leeftijd. The point is, ik heb geen idee wat ik zou kunnen doen, of wat mijn budget is. Maar ik heb ook geen idee wat de mogelijkheden zijn. Dus hebben jullie misschien ideeën?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heb je een grote tuin? Dan kun je misschien buiten barbecueën ofzo. Verder ben ik hier heel slecht in, sorry. ;p Veel succes met bedenken!


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Heb je een grote tuin? Dan kun je misschien buiten barbecueën ofzo. Verder ben ik hier heel slecht in, sorry. ;p Veel succes met bedenken!


    Ja, dat is een beetje het probleem. Ik had het ook thuis gedaan, maar er komen te veel mensen voor een flat op de 8e... :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik zie altijd in films schuimfeesten, geen flauw idee of je dat hier kan houden of hoeveel dat kost(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    ik zie altijd in films schuimfeesten, geen flauw idee of je dat hier kan houden of hoeveel dat kost(;


    Zou wel stoer zijn, maar een club afhuren kan ik niet betalen. Ik ben maar een studentje. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ja, dat is een beetje het probleem. Ik had het ook thuis gedaan, maar er komen te veel mensen voor een flat op de 8e... :'D


    O jee, dat is inderdaad niet zo handig. Dan moet je toch al snel ergens heen, zoals karten, bowlen, film/theater en dat soort dingen. Tenzij je meer het type bent die een kroeg wil afhuren? ;)


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    O jee, dat is inderdaad niet zo handig. Dan moet je toch al snel ergens heen, zoals karten, bowlen, film/theater en dat soort dingen. Tenzij je meer het type bent die een kroeg wil afhuren? ;)


    Denk dat het inderdaad een zaaltje afhuren word. Hahaha, niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn gasten, plus dan heb je meer vrijheid in wat mag.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Probeer een goedkope locatie te regelen dan, via familie of vrienden. Ken je mensen die wel een grote tuin hebben? Of een groot stuk land waar je een partytent neer kan douwen? Zou je een stuk strand kunnen huren om een strandfeest te houden [haha]? Of ken je iemand die net is verhuisd en nog met een leeg huis zit?
    Ik wordt dit jaar ook 18 btw.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Probeer een goedkope locatie te regelen dan, via familie of vrienden. Ken je mensen die wel een grote tuin hebben? Of een groot stuk land waar je een partytent neer kan douwen? Zou je een stuk strand kunnen huren om een strandfeest te houden [haha]? Of ken je iemand die net is verhuisd en nog met een leeg huis zit?
    Ik wordt dit jaar ook 18 btw.


    Ja, mijn schoonouders hebben een grote tuin, maar die zijn Christelijk. Als ze zien wat voor een dranklijst ik heb ben ik opeens niet meer die leuke schoondochter. Dat en het is slecht te bereiken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Zou wel stoer zijn, maar een club afhuren kan ik niet betalen. Ik ben maar een studentje. D:

    Het was ook maar een fantasie idee van mij (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."