• Ja, die je zelf post, niet die van anderen natuurlijk. Soms post je snel een reactie, en wil je hem later verwijderen omdat je vraag al beantwoord is. Maar dan kun je hem niet verwijderen omdat je je eigen posts niet kan verwijderen [wel bewerken overigens]. Soms heb je een per ongeluk een dubbelpost, dan is het handig als je die laatste post kan verwijderen. Anyway, mij lijkt het dus handig als je je eigen forumposts kan verwijderen. Wie is voor, wie is tegen + waarom?

    NEVERMIND~~~~~~~~~~~~~~~~

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:03 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Zo vaak afgewezen omdat je dan topics omhoog kan schoppen elke keer en je bericht kan verwijderen en als er een ruzie is, kan je je berichten verwijderen en kunnen de mods het niet meer zien.


    Your make-up is terrible

    Het lijkt me dat dit al heel vaak is voorgesteld en, aangezien het er nog altijd niet is, denk ik dat het ook niet zal komen.


    everything, in time

    Assassin schreef:
    Zo vaak afgewezen omdat je dan topics omhoog kan schoppen elke keer en je bericht kan verwijderen en als er een ruzie is, kan je je berichten verwijderen en kunnen de mods het niet meer zien.

    Jeempie, wat een gedoe. Die mensen hier op quizlet, kun je nergens op vertrouwen.
    Doe hier dan maar een slot op.


    Aan niets denken is ook denken.

    dit is inderdaad vaak voorgesteld maar altijd afgewezen. Reacties verwijderen kunnen tog alleen maar mods ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."