• Weten jullie wat winkels waar je veel kleding met studs hebt? Of gewoon military inspired. Ik ben helemaal gek van studs en sowieso de wat ruigere kleding.

    De enigste winkel waar ik nu heen ga hiervoor is de Tabakko.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:19 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik eh, heb zelf studs gekocht, en bewerk mijn kleding daar gewoon mee (: Maar goed, ik weet toevallig - ik weet niet waar je woont - dat ze dat soort kleding bij Berschka hebben, en misschien dat je via Ebay kunt kijken?


    To infinity and beyond •

    Ik heb echt duizenden dingen met studs, ben er echt gék op! Alleen weet ik niet echt een specifieke winkel die het echt volop heeft. Ik kom het gewoon tegen en dan koop ik het :/. Bij de Primark heb ik wel een shirtje gekocht en een paar laarsjes met studs. Daar kun je kijken, bij de Zara en de Sascha misschien ook.


    The odds are néver in our favor.

    Ik doe zelf de studs op mijn kleding omdat ik het anders te duur vind worden, ik koop liever een top bij de action met wat studs (meestal via Ebay en mensen via marktplaats hebben ook vaak leuke en goedkope, zo heb ik net weer 100 gekocht voor maar 2,50.) Dan kan jezelf weten hoe je het versierd.


    I'm a fighter, let me go.

    La Chica. Weet niet of die ook bij jou zit?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    La Chica. Weet niet of die ook bij jou zit?

    Jaa, deze winkel ook, zij hebben echt super leuke dingen.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Jaa, deze winkel ook, zij hebben echt super leuke dingen.


    I know right! :'D Heb daar vrijdag superleuke kleding gekocht, alleen een beetje jammer dat ze bij dit filiaal geen pinapparaat hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kreayshawn schreef:
    Ik eh, heb zelf studs gekocht, en bewerk mijn kleding daar gewoon mee (: Maar goed, ik weet toevallig - ik weet niet waar je woont - dat ze dat soort kleding bij Berschka hebben, en misschien dat je via Ebay kunt kijken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Clato2 schreef:
    Ik doe zelf de studs op mijn kleding omdat ik het anders te duur vind worden, ik koop liever een top bij de action met wat studs (meestal via Ebay en mensen via marktplaats hebben ook vaak leuke en goedkope, zo heb ik net weer 100 gekocht voor maar 2,50.) Dan kan jezelf weten hoe je het versierd.

    100 stuk voor 2,50 ;o. Ik heb er zeker 6 euro als het niet meer was ervoor betaald. Waar haal jij ze?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Valentino schreef:
    (...)

    I know right! :'D Heb daar vrijdag superleuke kleding gekocht, alleen een beetje jammer dat ze bij dit filiaal geen pinapparaat hebben.

    Ja hé, bij ons hebben ze dat ook al niet.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ja hé, bij ons hebben ze dat ook al niet.


    Had toevallig nog briefgeld bij me, anders had ik gewoon eerst moeten pinnen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    New Look momenteel. Zowel studs als militairy inspired als een combin dacht ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    CyberLord schreef:
    (...)
    100 stuk voor 2,50 ;o. Ik heb er zeker 6 euro als het niet meer was ervoor betaald. Waar haal jij ze?


    Marktplaats zoals er ook al staat, het voordeel is dat je nog over de prijs kunt onderhandelen (oke, ik onderhandel veel omdat ik het allemaal zo duur vind, heb ik van mijn pa) Deze heb ik net besteld (en ik heb wat van de prijs af gekregen ofcorse, lol, maar deze zijn ook maar 2,80)

    Ronde
    Vierkante voor 3,50


    I'm a fighter, let me go.

    Ik was gisteren in Zaandam en de Sting daar had zulke leuke dingen, omygaaawd *-*. Nee serieus, ik zag echt super veel leuke dingen daar, ook allemaal studs en military. Helaas was mijn geld alweer bijna op en zijn de meeste dingen niet heel goedkoop. Maar je moet zeker eens 'n Sting bezoeken.


    i put the fun in funeral

    Clato2 schreef:
    (...)

    Marktplaats zoals er ook al staat, het voordeel is dat je nog over de prijs kunt onderhandelen (oke, ik onderhandel veel omdat ik het allemaal zo duur vind, heb ik van mijn pa) Deze heb ik net besteld (en ik heb wat van de prijs af gekregen ofcorse, lol, maar deze zijn ook maar 2,80)

    Ronde
    Vierkante voor 3,50


    Ik koop nooit meer uit online winkels. Afzetters, moest er ook nog eens heel lang op wachten! Bah.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zara en zo. Koop de Elle stijlbijbel voor inspiratie en verkoopunten. Het is heel duur, dat wel. Ga naar de Noordermarkt in Amsterdam en koop bij hobbywinkels studs voor op je kleren. I love the look ook, haha. Succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife