• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - AgentP
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - Curlies
    Niall Horan - MirrorMalik
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - xVanilla
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - Curlies
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - MirrorMalik
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - xVanilla


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:13 ]


    Do what people say you can't.

    {geeft niks}
    Liam Payne
    Gelijk ga ik in op haar kus. Ik sla mijn handen om haar middel en trek haar iets dichterbij. 'I love you.' fluister ik in haar oor.

    {pampam, ik weet niks}


    Do what people say you can't.

    {|{ooowwwhhh je bent offline}|}


    Do what people say you can't.

    [ben nu online en jij offline :|]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymina Garté
    Ik zoen hem weer terug. Ik glimlach. ''I love you too'', fluister ik terug.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [TEEN QUEEN IS AWESOMEE!!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {JAA IK MOET HEM NOG KOPEN!}
    Liam Payne
    'But i'm still love you more.' grinnik ik. 'En wat gaan we, nadat we klaar zijn, doen?'

    {pampam, ik zou niet weten hoe ik anders moet reageren!}


    Do what people say you can't.

    [MUWAHAHAH IK HEB M LEKKER ALL]

    Jaymina Garté
    Ik ga nu overeind zitten. ''Ik weet niet'', zeg ik lachend. Ik sta op en ren de trap af naar beneden. ''Pak me dan!'', schreeuw ik lachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {ö}
    Liam Payne
    Lachend ren ik achter haar aan. Maakt niet uit of Niall en Louis het horen. Als ik haar bijna te pakken heb struikel ik over mijn eigen voet en lig languit op de grond. Na even na gedacht te hebben wat ik nou deed schiet ik in de lach.

    {wihihi, ik had de eerste 3 zinnen al maar ik was vergeten verder te typen}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik kijk achter me en ik zie Liam languit op de grond liggen. Ik begin spontaan harder te lachen. ''Jij-jij-je bent gewoon over je eigen voeten gestruikeld!'', lach ik.

    [Ik weet niks meer... :$]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik begin ook harder te lachen. 'Ja dat klopt.' zeg ik zelfverzekerd hoewel ik ngo steeds op de grond lig.

    {B00M ik ook niet!}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik grinnik zachtjes en loop naar hem toe. ''Nee , ik ga je niet overeind trekken'', mompel ik. Ik ga dan op zijn rug zitten en begin dan weer te lachen.

    [verveelheid heerst..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Nouu.' zeg ik met een pruillip. Ik begin te bewegen met mijn lichaam.

    {o god ik weet niks!!}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik grinnik en ga dan op zijn rug liggen. ''Dit ligt veel lekkerder dan mijn bed , wel - het wiebelt nogal , maar ik kan ermee leven'', zeg ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Ja en dit bed gaat nu in elkaar vallen.' Ik draai op mijn zij. 'Bed kapot.' grijns ik.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles

    'Mooi zo, ik beantwoord Niall nog even en dan kunnen we gaan slapen denk ik. Ik ben namelijk vreselijk goed in het opmaken van een bed dus is het een beetje zonde om er niet in te gaan liggen.' Ik glimlach en druk een kus op haar mond. 'Dat was een extra'tje omdat je zo lief bent.' Ik pak mijn Iphone en antwoord op Nialls whatsapp. Oke, ik hoop dat Zayn snel reageert ik mis jullie vreselijk en April is er al op voorbereid hoe vreselijk gestoord jullie zijn dus tja. haha :p Probeer Zayn anders een keer te bellen als hij niet antwoord? x Haz Ik kijk April aan die begint te gapen. 'Time to go to bed.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.