• Ja, dit is net een mini animatie gevalletje wat ik van 3 foto's heb gemaakt haha.



    Heeft iemand een idee hoe je een serieuze animatie kan maken m.b.v. foto's [op zo'n manier dat je een beetje een leuke / mooie animatie kan krijgen]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kan hem niet zien want er staat 'deze video is privé'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    Ik kan hem niet zien want er staat 'deze video is privé'


    Oh, stom dat moet ik dan even veranderen.
    Kun je hem nu wel zien?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:41 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kan hem niet zien, maar zit op de ipad dus is logisch(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jup. Door de kleurverschillen zie je heel erg dat het verschillende foto's zijn. Verder is die wel erg leuk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dankje ;3
    Het is ook niet zo erg dat je ziet dat het verschillende foto's zijn, denk ik, omdat dat niet te verbergen valt.
    Alleen wel stom dat je met windows movie maker haast niets kan, ik weet niet eens hoe ik een stukje van het liedje wat ik heb upgeload kan verschuiven [dat je niet het begin hoort van het liedje maar het refrein ofzo]


    Aan niets denken is ook denken.

    ElfCitadel schreef:
    Jup. Door de kleurverschillen zie je heel erg dat het verschillende foto's zijn. Verder is die wel erg leuk.


    26 - 02 - '16