• Ik baal.
    Ik baal als een stekker.
    Ik zit nu ziek thuis, helemaal alleen, ik weet niet precies wat ik heb, maar ik ga kapot van de buikpijn en krampen in mijn buik en maag, ik ben soms kotsmisselijk en kapot moe.
    Het kan zijn dat ik iets verkeerd heb gegeten (zaterdag heb ik vis gegeten, en misschien zat er een slechte garnaal bij, of ik heb per ongeluk een mossel gegeten, en ik kan niet goed tegen mosselen), of ik heb iets van buikgriep of zo, ik weet het niet, maar ik ga morgen naar de huisarts.
    Elke keer als ik iets eet, voelt het alsof mijn buik explodeert en moet ik meteen naar de wc. Het fijne (ahum) is dat het dan zo dun is als water. Ugh. Ik voel me zo rot :c
    Ik moest de vaatwasser vandaag uitruimen, aangezien ik thuis ben. Het is tot de helft gelukt, daarna moest ik gewoon ergens gaan liggen omdat ik kapot ging van de buikpijn.

    Het probleem is nu dat ik vorig jaar zeker vier tot vijf maanden niet naar school ben geweest vanwege een angststoornis en depressie, en nu is het de derde week van school en zit ik weer thuis. Ik heb nu echt een schuldgevoel. :c Mn moeder wilde me in eerste instantie niet geloven, maar ze heeft me thuis gelaten, omdat ik me gewoon doodziek voel. Oh, schuldgevoel. :c

    Thanks for reading. Ik moest het gewoon even kwijt. Ik voel me zo rot hierom. :c
    Ik ga zo mn moeder even bellen en zo hard janken, ugh, niet normaal.

    Update
    How to make me extremely mad:
    Dingen tegen me zeggen die niet waar zijn.
    Mijn vader had tegen me gezegd dat ik morgen naar de huisarts zou gaan, omdat ik het hele weekend en vandaag dus al doodga van de buikpijn en misselijkheid. Nu blijkt dus dat ik niet ga. Ik ben ontzettend boos, echt ontzettend boos, gewoon omdat mijn vader zijn beloftes niet nakomt. Ugh, sometimes I hate him.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:42 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, hoor (;
    Niet geweest omdat het niet nodig was, korte uitleg.


    Gaat het nu al een beetje dan (met de pijn enzo)


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Gaat het nu al een beetje dan (met de pijn enzo)


    Meh, het is wel minder, en ik heb zowaar wat kunnen eten. Het doet nog wel pijn, vandaag weer niet naar school geweest omdat ik niet kon fietsen omdat dat ontzettend veel pijn deed. Ik ga morgen wel weer naar school, gewoon om het te proberen (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Meh, het is wel minder, en ik heb zowaar wat kunnen eten. Het doet nog wel pijn, vandaag weer niet naar school geweest omdat ik niet kon fietsen omdat dat ontzettend veel pijn deed. Ik ga morgen wel weer naar school, gewoon om het te proberen (:


    Mooi dat het een klein beetje beter gaat. Ik vind het moedig van je dat je het weer gaat proberen. Ik hoop dat het weer goed komt, beterschap!


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Mooi dat het een klein beetje beter gaat. Ik vind het moedig van je dat je het weer gaat proberen. Ik hoop dat het weer goed komt, beterschap!


    Dank je :3

    Hij kan nu trouwens wel gesloten worden. Buikgriep wordt minder erg en ik ben toch niet naar de huisarts geweest...


    Destroy what destroys you.

    Ugh, jakkes, nu ben ik dus wel écht ziek. Vandaag naar school geweest, ging in het begin wel goed, maar laatste paar uur werd ik echt verschrikkelijk ziek. Nu wat gegeten, kotsmisselijk, buikpijn, hoofdpijn, moe. Nu ga ik dus wél naar de huisarts. :c


    Destroy what destroys you.