• Hoi c: Ik ga in de carnavalsvakantie met mijn oom en tante naar New York, en ik wil vast een lijstje maken naar welke winkels ik wil c:
    Ik zoek vanalles; Alternatieve kleding, Harry Potter merchandise, typische New Yorkse (?) winkels, winkels die je hier niet zo snel zou tegenkomen etc.
    Dus, iemand die al eens in NY is geweest en zegt: Hier móet je eens gaan kijken? :3
    Of iemand die van leuke winkeltjes daar heeft gehoord? c:


    Alis volat propriis.

    Alle winkels in New York zijn leuk (cat)
    Ik ben nog nooit in New York geweest, sorry. Ontzettend veel plezier!


    Destroy what destroys you.

    Ik dacht dat je er een hele grot M&M-store had :3
    Zelf ben ik er nog nooit geweest, jammer genoeg.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Omg, New York! Dat is zóo gaaf. Maar nee, ik ben er nog nooit geweest. Nutteloze reactie dus:W. Maar echt óntzettend veel plezier!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hey ik ben twee jaar geleden in NYC geweest en het was te gek :)
    Ik weet niet of je er van houd; maar er zit een geweldige Abercrombie&Fitch winkel op 5th avenue. Voor Harry Potter stuff; er zit een speelgoedwinkel met als het goed is een afdeling HP (ik heb daar een toverstok gekocht :P)de winkel heet FAO schwarz en is een bezoekje waard! Ook is het leuk om in een winkel/bakerij te gaan waar ze cupcakes verkopen. Ook kun je goedkope allstars en vans kopen in de Footlocker. Verder zit NYC vol met geweldige winkels en moet je gewoon wat rond lopen.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ouroboros schreef:
    Ik dacht dat je er een hele grot M&M-store had :3
    Zelf ben ik er nog nooit geweest, jammer genoeg.


    De M&M-store zit in London. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    De M&M-store zit in London. (:


    En in NY (:

    Heel NY is awesome ;D
    Gewoon overal binnengaan, natuurlijk :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hmm, SohO is een buurt met leuke winkeltjes schijnt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ken iemand die in NYC woont en die koopt zich te pletter dus wss zijn er wel leuke winkels. Ik kan wel eens vragen waar ze haar kleren koopt als j dat wilt?


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Carnavalsvakantie? Is dat niet de voorjaarsvakantie?
    In ieder geval, ik ben nog nooit in New York geweest, maar ik dacht dat er een Ben & Jerry-winkel was evenals een M&Mstore... Maar ik ben niet zeker, ik ben er nooit geweest.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Valentino schreef:
    (...)

    De M&M-store zit in London. (:

    En Las Vegas(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    One thing, Fuck you i'm jealous.


    SLOAN.

    The New Yorker:Y)
    Volgens mij hebben ze daar echt alle winkels, ik zou zeggen ga overal naar binnen(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Chuggaa schreef:
    Alle winkels in New York zijn leuk (cat)
    Ik ben nog nooit in New York geweest, sorry. Ontzettend veel plezier!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Memoria schreef:
    The New Yorker:Y)
    Volgens mij hebben ze daar echt alle winkels, ik zou zeggen ga overal naar binnen(;


    Random fact: The New Yorker is a German shop.

    Daar zijn zo veel leuke winkels, ik kan echt niet kiezen :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Super leuk! Ik wil ook mee. Nee sorry nog nooit geweest. Carnavals vakantie. Wtf, dat ken ik niet.


    Life is full of fake people