• Help! We hebben een Mac-computer en die stond een stukje ingezoomd, dus die dacht ik even uit te zoomen en toen zoomde 'ie per ongeluk in, zelfs zo ver dat je alleen het pijltje nog kan zien; je kan er nu dus niks meer mee.
    En ik weet echt niet wat ik moet doen, we hebben al allerlei toetsencombinaties geprobeerd die op sites stonden, maar dat lukte niet. Op het scherm iets van resolutie of voorkeuren aanklikken is geen optie, daarvoor is het scherm te ver ingezoomd.

    Dus tja, nu vraag ik het maar hier. Misschien heeft iemand dit ook eens gehad?
    Weten jullie hoe je het scherm weer uitgezoomd krijgt?
    Het is dus een Mac, géén Windows. (het is wel een gewone computer overigens, geen laptop, maar gewoon zo'n ding met een scherm en een toetsenbord waar je een muis op aansluit)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 23:26 ]


    “Love is a contradiction.”

    Invaesion schreef:
    (...)
    Ik heb zelf een Mac dus ik denk wel dat ik het kan vinden, maar ik begrijp eigenlijk niet wat er precies ingezoomd is. Of het juist een programma of gewoon heel je beeldscherm.

    Heel het beeldscherm. Dus niet zo dat alleen de tekst groot is en je boven nog normaal "Safari" etc ziet staan, maar echt dat het hele scherm zo ver is ingezoomd dat je alleen het pijltje - en dan dus een reusachtig pijltje - kan zien en als je heen en weer beweegt kan je dus telkens net een letter of drie zien.


    “Love is a contradiction.”

    nm.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 23:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij mij gaat het heel gemakkelijk. Ik heb ook een mac. Jij ook een MacBook Pro?


    Life is full of fake people