• Het meisje is vijf jaar en draagt al hoge hakken. Haar schoentjes worden bovendien op maat gemaakt en het kind heeft een dure smaak. Mama en papa juichen dat allemaal toe.


    Met een schoentje van Brantano moet je bij de dochter van Tom Cruise en Katie Holmes niet aankomen, minder dan designerschoenen trekt ze niet aan haar ongetwijfeld piekfijn gepedicuurde voetjes. Haar collectie schoenen is meer dan 112.000 euro waard.

    Marc Jacobs en Louboutin
    "Ze is enorme fan van Marc Jacobs en ze laat haar schoenen vaak ombouwen. Staan er geen hakken aan, dan laat Katie de schoenen aanpassen. Onlangs heeft ze een paar Louboutins voor Suri besteld", aldus een bron in het Britse magazine Star.

    Enkel met hakken
    Suri wil enkel schoenen met hakken dragen en dat vinden mama en papa¿ oké. "Hoe ouder Suri wordt, hoe weigerachtiger ze is voor schoenen zonder hakken. Zelfs als ze met vriendjes gaat spelen of naar het strand gaat, wil ze enkel hakken dragen. Ze scheeuwt het uit als Katie haar schoenen zonder hakken wil laten dragen".

    "Tom vindt het schattig dat zijn dochtertje zich zo kleedt, hij moedigt haar ook aan om jurkjes te dragen en make-up heeft voor Suri ook geen geheimen meer. Tom zegt dat Suri zo modebewust zal worden als haar mama. Dat meisje weet wat ze wil".

    Het gaat naar verluidt zelfs zo ver dat Suri haar ouders zegt welke schoenen ze moeten aantrekken. "En Tom en Kate volgen haar daar doorgaans in".


    Dat is er toch over. 5 Jaar en al hakken.
    Wat vinden jullie ervan?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    wtf... o.O
    Belachelijk zoiets.

    Oh my hemel!
    Nee echt dit is eh ... WEIRD.


    Alleen maar tranen van geluk

    Veel te overdreven


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dit vind ik echt wel té ver gaan.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 10:16 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Haha, omg, wat een verwend kind. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Hahahaha heerlijk, ze krijgen nog veel problemen met dat kind later :'D


    -

    Ach ja,ze is bekend.Om beter te zeggen een diva an spe


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Genius schreef:
    Hahahaha heerlijk, ze krijgen nog veel problemen met dat kind later :'D

    Hahaha idd !
    Het is niet voor niks HollyWeard !

    Genius schreef:
    Hahahaha heerlijk, ze krijgen nog veel problemen met dat kind later :'D


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat is toch geen kind meer? Seriously.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Volgens mij overdrijft diegene die dit heeft geschreven, natuurlijk zal er wel ergens een kern van waarheid bevatten. Maar ergens vind ik het gewoon bullshit.


    They fell in love, didn't they?

    Ze is natuurlijk wel het kind van beroemde ouders, maar ik vind het wel een beetje overdreven
    Ik ben 13 en ik mag nog niet eens hakken dragen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wembley schreef:
    Veel te overdreven


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat belooft voor als ze ouder is...
    Ze zal uitgroeien tot een verwent kreng dat altijd alles krijgt van alles en iedereen.
    Zo iemand wiens kop je door de wc wilt rammen -.-"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Catdog schreef:
    Volgens mij overdrijft diegene die dit heeft geschreven, natuurlijk zal er wel ergens een kern van waarheid bevatten. Maar ergens vind ik het gewoon bullshit.


    Kill them with kindness.